    From: "AK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Date: Sat, 12 Sep 2015 14:43:21 +0200
    <s...@n...lan> <mou9rd$ha3$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <mp2s2s$be7$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mp5qs2$e63$1@node1.news.atman.pl> <s...@n...lan>
    <mp8okc$8sf$1@node2.news.atman.pl> <msp8it$mlu$1@node1.news.atman.pl>
    <mspsn0$c93$2@node1.news.atman.pl> <mssg6t$4fu$1@node1.news.atman.pl>
    <mssktp$9n5$1@node1.news.atman.pl> <msss6u$hjj$1@node1.news.atman.pl>
    <msvaa3$15k$1@node1.news.atman.pl> <mt0u5j$ufq$1@node2.news.atman.pl>
    <mt158b$rkv$1@node1.news.atman.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Nie podaleś żadnego arumentu poza nazwą doskonale znanego języka.

    Nie masz pojecia o tym jezyku, a i doskonale znany nie jest.

    > Stwierdzam za tem że znowu prezentujesz wyłacznie "za moich czasów" i ignorancję.
    Co z tego żebyły
    > języki obioektowe przed i po? Jest tak wiele zastosowań w których jakieś się
    sprawdzają a inne
    > nie, że krytyka całego C++ wymaga podania argumentów *ogolnych*.

    Ogolnym argumentem przeciwko C++ w zastosowaniech ogolnych jest
    to, ze .. zwyczajnie i po prostu nie jest to jezyk do zastosowan ogolnych.
    Zostal zaprojektowany i stworzony do zupelnie innych celow.
    Do tych celow niezle (acz nie iodealnie) przystaje. Do zastosowan ogolnych nie,
    gdy jest jezykiem _bardzo niebezpiecznym_ , w dalszym ciagu niskopoziomowym
    i (zwlaszac po ostatnim "standardzie") _niezwykle skomplikowanym_.

    Simula od poczatku zostala stworzona jako obiektowy jezyk ogolnego
    zastosowanie z ukierunkowaniem na obliczenia symulacyjne.

    > Simula67 jest martwa przemysłowo poza uczelniami gdzie jeszcze się jej uczy.
    > I co z tego?

    To ze jest martwa to nie znaczy ze jest gorsza :)
    Nie znasz prawa Kopernika ?
    To ze gorsze (C++) wypiera lepsze aktuart mnie nie cieszy
    (tak jak nie ciesza mnie chinskie buty mimo, ze wyparly te porzadne normalne).
    Jesli Ciebie cieszy to Twoja rzecz (gustu), ale wysnuwanie wniosku, ze gdy jakies
    bedziewie wyparlo cos porzadnego to znaczy ze toto nowe jest inzyniersko
    i merytorycznie lepsze, jest gwaltem na logice i rzeczywistosci :)

    > Pokazaleś jezyk który wygląda jak C++.

    Chlopie, przestan sie osmieszac totalnie ! :)
    Simula jest _totalnie niepodobna_ do C++.
    Poza ogolnym modelem obiektowosci (pojecie klasy i dziedziczenie - zreszta
    jednokrotne
    - i bardzo dobrze) _nic_ tych jezykow nie laczy. Kompletnie nic.
    Polecam zajecie sie nieco glebiej historia inzynierii j.programowania.
    Bez tego ani rusz.

    AK

    ---
    Avast.