  • Data: 2015-07-30 22:35:26
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-07-30 22:16, Pit wrote:
    > Gdzie oferują *za darmo*? Bo mi oferują tylko nielimitowane rozmowy przy
    > stałej *opłacie* abonamentowej

    W banku płacisz ją w postaci opłaty za konto ROR. Mogę płacić więcej
    jeśli odstanę to co chce. Obecnie opłaty za szybkie przelewy sa
    niekonkurencyjne w stosunku do operatorow prywatnych poza bankami którzy
    czesto pobierają grosze lub nic.

    > A teraz wyobraź sobie, że masz zapewnić, aby każda zmiana dokonana przez
    > każdego ze 100 członków zespołu była automatycznie dystrybuowana do
    > wszystkich pozostałych

    Nie do wszystkich. Tylko do pośrednika jakim jest np. KIR czy co tam
    stoi po środku i szpieguje.

    > wszyscy muszą być praktycznie cały czas podłączeni do repo

    Banki nie muszą widzień innych transakcji, w szczególności banki nie
    musza być spięte na stałe kazdy z każdym, wystarczy z koordynatorem.
    Nikt nie wymaga milisekudowych reakcji. Ale wymagane są reakcje w czasie
    zdroworozsądkowym. Prawdę mowiąc 1h wystarczy. A więc i wystarczy
    pooling raz co godzinę "co tam nowego dla mnie". Oczywiście 1h to lazy
    workaround. Zejscie do kilku minut nie powinno być kłopotem. Innymi
    słowy: hybryda w kierunku częstego wymieniania się informacjami. Jak się
    dokladnie przyglądnąć to wystarczyło by pogonić elixir na kilkanaście
    sesji dziennie i mozna zamknąć mordę takim pieniaczom jak ja. Tylko ten
    Bosman-8 może nie uciągnąć ...