-
X-Received: by 10.49.29.97 with SMTP id j1mr300776qeh.12.1386112886506; Tue, 03 Dec
2013 15:21:26 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.29.97 with SMTP id j1mr300776qeh.12.1386112886506; Tue, 03 Dec
2013 15:21:26 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!p15no2478679qaj.0!news-out.google.com!p7ni7
922qat.0!nntp.google.com!p15no2478669qaj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
o.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 3 Dec 2013 15:21:26 -0800 (PST)
In-Reply-To: <l7lo1s$2g1$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.182.76.35;
posting-account=nxwgYQkAAADuirpX4ZepD_WLhdLqczGg
NNTP-Posting-Host: 31.182.76.35
References: <l7kbo4$b8s$1@node2.news.atman.pl>
<529db62a$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
<l7kedl$364$1@news.dialog.net.pl>
<529e1624$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<l7l5or$dbg$1@node1.news.atman.pl>
<529e2108$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<l7l9h6$hec$1@node1.news.atman.pl>
<529e3cec$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
<l7lh8e$qc5$1@node1.news.atman.pl>
<529e4e91$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<l7lo1s$2g1$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: ON - pytanie laika
From: Przemek <p...@g...com>
Injection-Date: Tue, 03 Dec 2013 23:21:26 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513168
[ ukryj nagłówki ]Powracające paliwo też może być przyczyną kłopotów. Jest wyraźnie cieplejsze od
paliwa w baku, co sprzyja zbieraniu się wody, zwłaszcza przy małej ilości paliwa.
Najrozsądniej jest nie schodzić poniżej połowy baku, a po dłuższej jeździe tankować
do pełna przed postojem.
Sam miałem okazję to przetestować, kiedy jeździłem na rezerwie przy dużych mrozach.
Zamarzło mi paliwo i od tej pory staram się mieć pełen bak jak najczęściej, zwłaszcza
zimą.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.13 03:00 Budzik
- 04.12.13 03:00 Budzik
- 04.12.13 05:50 bartekltg
- 04.12.13 05:50 MadMan
- 04.12.13 07:23 Wiwo
- 04.12.13 07:26 Wiwo
- 04.12.13 07:38 Tata
- 04.12.13 08:42 Mirek Ptak
- 04.12.13 08:44 Mirek Ptak
- 04.12.13 11:33 cef
- 04.12.13 12:00 Budzik
- 04.12.13 12:26 Jakub Witkowski
- 04.12.13 12:34 Jakub Witkowski
- 04.12.13 12:44 orcos
- 04.12.13 14:16 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- DOT 4 ESP
- Wieczorny doktorat.
- Kierowca zabil pieszego
- Będą NOWE PŁATNE drogi.
- Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
- Wymarzony świat ev hejterów
- Autobus,, skuter czy Twizy
- Problem elektryków rozwiązany.
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-10-25 Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- 2024-10-25 Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- 2024-10-25 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-25 weryfikacja tożsamości RODO
- 2024-10-25 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-25 Bieruń => FrontEnd Team Lead / Tribe Lead <=
- 2024-10-25 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-25 Warszawa => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-10-25 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-10-23 VM i Fakt
- 2024-10-24 DOT 4 ESP
- 2024-10-24 Wieczorny doktorat.
- 2024-10-23 Kierowca zabil pieszego
- 2024-10-22 Będą NOWE PŁATNE drogi.