eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyON - pytanie laikaRe: ON - pytanie laika
  • X-Received: by 10.49.29.97 with SMTP id j1mr300776qeh.12.1386112886506; Tue, 03 Dec
    2013 15:21:26 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.49.29.97 with SMTP id j1mr300776qeh.12.1386112886506; Tue, 03 Dec
    2013 15:21:26 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!p15no2478679qaj.0!news-out.google.com!p7ni7
    922qat.0!nntp.google.com!p15no2478669qaj.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 3 Dec 2013 15:21:26 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <l7lo1s$2g1$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.182.76.35;
    posting-account=nxwgYQkAAADuirpX4ZepD_WLhdLqczGg
    NNTP-Posting-Host: 31.182.76.35
    References: <l7kbo4$b8s$1@node2.news.atman.pl>
    <529db62a$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7kedl$364$1@news.dialog.net.pl>
    <529e1624$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7l5or$dbg$1@node1.news.atman.pl>
    <529e2108$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7l9h6$hec$1@node1.news.atman.pl>
    <529e3cec$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7lh8e$qc5$1@node1.news.atman.pl>
    <529e4e91$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <l7lo1s$2g1$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: ON - pytanie laika
    From: Przemek <p...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 03 Dec 2013 23:21:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513168
    [ ukryj nagłówki ]

    Powracające paliwo też może być przyczyną kłopotów. Jest wyraźnie cieplejsze od
    paliwa w baku, co sprzyja zbieraniu się wody, zwłaszcza przy małej ilości paliwa.
    Najrozsądniej jest nie schodzić poniżej połowy baku, a po dłuższej jeździe tankować
    do pełna przed postojem.
    Sam miałem okazję to przetestować, kiedy jeździłem na rezerwie przy dużych mrozach.
    Zamarzło mi paliwo i od tej pory staram się mieć pełen bak jak najczęściej, zwłaszcza
    zimą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: