  • Data: 2013-12-04 07:38:28
    Temat: Re: ON - pytanie laika
    Od: Tata <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-03 23:10, yabba pisze:
    > Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Taką informację uzyskałem na BP, Orlenie, Lotosie, Statoilu. Karteczka
    > przyjeżdża razem z dostawą paliwa. Widocznie trafiłeś na obsługę
    > specjalizująca się w hot-dogach. :)
    > Na jednym Statoilu to sprzedawczyni (młoda dziewczyna) nawet nie wiedziała,
    > że jest coś takiego jak ON letni i zimowy. :)

    Pytałem się kierowniczki (zastępczyni?) stacji, nie chciała pokazać
    kartki z opisem parametrów posiadanego ON. Przed zatankowaniem zawsze
    wlewam oryginalnego Skydd'a 1:1000 i mam pewność iż nie wytrąci się
    parafina. Wszedłem na portal Statoil'a i okazuje się, że dla osoby
    indywidualnej kontakt telefoniczny lub e-mailowy nie istnieje, jest
    tylko dla mediów. Hot dogi też na stacji serwują.

    Z ukłonami
    MJ