  • Data: 2013-12-04 07:26:18
    Temat: Re: ON - pytanie laika
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:04122013.5B9B91F3@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Dopóki sie nie zrobi kaszka to jest ok.

    No nie do końca. Kaszka się robi, kiedy temperatura przekroczy punkt
    zablokowania zimnego filtra. Mętnienie oznacza, że drobiny parafiny
    zaczynają już się wytrącać. Tutaj jest to opisane:
    http://maciejmikula.pl/2011/11/temperatura-metnienia
    -czyli-czego-nie-powiedzial-tobie-sprzedawca-oleju-n
    apedowego/

    Wiwo