  • Data: 2013-12-04 07:23:19
    Temat: Re: ON - pytanie laika
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:l7mcba$c64$1@node2.news.atman.pl...

> [...]

    Napisałem, i co? Tobie nigdy nie zdarzyło się zatankować nie na tej stacji,
    na której chcesz, tylko na tej na której musisz?

    > To też dodaj do materiału do pomyślenia;)

    Napisz o co Ci chodzi, bo z jednej strony zarzucasz trolowanie i złą wolę, a
    tak naprawdę sam to stosujesz.

    > Kurde, ludzie, rozumiem, że trollowanie jest modne,
    > ale ile trzeba mieć złej woli, żeby nie rozumieć,
    > że przedpiśca miał na myśli jednorazowe awaryjne
    > zatankowanie na syfstacji, o którym sam pisałeś.
    >
    > No, chyba, że skleroza. Wtedy sorry;>

    O ile można założyć, że zablokowanie samochodu nastąpiło przez zatankowanie
    na tej jednej trefnej stacji, o tyle szlam o którym pisałem nie zebrał się z
    tego jednego tankowania.

    Wiwo