  • 31. Data: 2014-10-08 14:20:23
    Temat: Re: OMG!
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 13:38:27 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Rzeczywista wartość produktu jest znikoma

    Nie ma to znaczenia, można sprzedawać plastikowe długopisy za 1k/pcs
    jeśli będą na to klienci.

    > a ich sprzedaż wykorzystuje
    > niewiedzę klientów.

    Obejrzałeś jego stronę? Obejrzałeś strony recenzenckie? Wszędzie tam
    są fotki jak to wygląda w środku i jest argumentacja dlaczego tak ma
    być.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2014-10-08 14:36:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 2:20:23 PM, you wrote:

    > Nie ma to znaczenia, można sprzedawać plastikowe długopisy za 1k/pcs
    > jeśli będą na to klienci.

    Owszem. Tylko o ile zwykły klient jest w stanie ocenić wartość
    długopisu, to niestety, ale wartość elektroniki wycenić już raczej nie
    potrafi.

    > Obejrzałeś jego stronę? Obejrzałeś strony recenzenckie? Wszędzie tam
    > są fotki jak to wygląda w środku i jest argumentacja dlaczego tak ma
    > być.

    Argumentacja? Bełkot audiovoodoo. Wykorzystywanie naiwności klientów,
    którzy nie mają wystarczającej wiedzy, żeby to ocenić. Wyczerpuje w
    zupełności art. 286 §1 k.k. Niestety, musi się znaleźć pokrzywdzony,
    który zechce pójść z tym do sądu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2014-10-08 14:51:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 14:36:49 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > którzy nie mają wystarczającej wiedzy, żeby to ocenić. Wyczerpuje w
    > zupełności art. 286 §1 k.k. Niestety, musi się znaleźć pokrzywdzony,

    Nie wyczerpuje bo pokrzywdzonych nie ma, jeśli oddaje kasę. Nie widzę
    powodu aby iść z tym do sądu. Ciągle piszesz o jakiś hipotetycznych
    sytuacjach, z mojej strony eot bo zupełnie nie rozumiesz założeń
    biznesu audiovoodoo, w którym wszyscy są zawsze zadowoleni
    (sprzedawca i klient).

    --
    Marek

  • 34. Data: 2014-10-08 15:00:54
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 08.10.2014 09:14, Marek wrote:

    > Przecież w recenzjach tego sprzętu nikt wnetrza nie ukrywał:
    >
    > http://www.highfidelity.pl/@main-1404&lang=
    >
    > Taki montaż zapewnił właśnie tą niebywałą jakość, o której piszą w
    > recenzjach.

    Lepszy wznaczniac niepotrzebny, bo ukłąd tak dobry, lepsze zasilanie
    niepotrzebne, bo wszytko tak dobre, podkładka pod torid niepotrzebna,
    bo układ jest idealny, miękkie nóżki niepotrzebne...
    Albo nie jest to porawdiwy audiofil, albo to produkt jego
    znajomego, bo za dużo tego 'a to w sumie niepotrzebne' jak na
    środowisko, gdzie zdarzają się srebrne transformatory i kable
    zasilające.

    pzdr
    bartekltg

  • 35. Data: 2014-10-08 15:36:48
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    wiadomości news:1404325272.20141008143649@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    > którzy nie mają wystarczającej wiedzy, żeby to ocenić. Wyczerpuje w
    > zupełności art. 286 §1 k.k. Niestety, musi się znaleźć pokrzywdzony,

    Jakby był montaż maszynowy na płytce drukowanej to byłby to wyrób seryjny.
    A tak to jest niepowtarzalny = dzieło sztuki :).
    Nabywcy obrazów znanych malarzy też powinni iść do sądu, że zapłacili więcej
    niż cena płótna i farb?
    P.G.

  • 36. Data: 2014-10-08 16:09:03
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    poza tym, chyba nie powiesz, że jakość montażu nie ma wpływu na takie
    "detale" jak przesłuch między kanałami, poziom szumów itp. ?

  • 37. Data: 2014-10-08 16:13:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Wednesday, October 8, 2014, 3:36:48 PM, you wrote:

> [...]
    > A tak to jest niepowtarzalny = dzieło sztuki :).
    > Nabywcy obrazów znanych malarzy też powinni iść do sądu, że zapłacili więcej

    Gdzie artyzm w tym, rzekomym dziele?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2014-10-08 16:14:00
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    > Hello all,
    >
    > Dlaczego musimy się wstydzić?
    > http://audiotweak.net/2013/11/09/polish-wanna-be-hig
    h-end-cmoy-headphone-amplifier/

    Tak to jest jak technikę miesza się z religią.

  • 39. Data: 2014-10-08 16:17:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 15:36:48 +0200, Piotr
    Gałka<p...@c...pl> wrote:
    > Nabywcy obrazów znanych malarzy też powinni iść do sądu, że
    zapłacili więcej
    > niż cena płótna i farb?

    Świetnie to ująłeś. Proszę ten argument oprawić w ramkę i pokazywać
    często Romanowi :-).

    --
    Marek

  • 40. Data: 2014-10-08 16:20:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 16:09:03 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > poza tym, chyba nie powiesz, że jakość montażu nie ma wpływu na
    takie
    > "detale" jak przesłuch między kanałami, poziom szumów itp. ?

    Przeczytaj opis, zastosowane specjalne jednocorowe przewody są
    właśnie odpowiednio prowadzone aby dźwięk brzmiał lepiej.

    --
    Marek