eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyODB2 - ELM327 › Re: ODB2 - ELM327
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    Date: Thu, 06 Jun 2013 09:10:13 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ODB2 - ELM327
    References: <kolisn$nfl$1@usenet.news.interia.pl>
    <51afc6f5$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <koov8u$srf$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <koov8u$srf$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <51b035d6$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1370502615 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 91.150.220.115:41793
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494252
    [ ukryj nagłówki ]

    On 6/6/2013 5:22 AM, Robek wrote:
    > W dniu 2013-06-06 01:17, _Michał pisze:
    >> I potwierdzam zależność - przy dużej prędkości chłodzi
    >> się ok. U mnie się przegrzewał przy poniżej 160km/h
    >> (a przegrzany wchodził w awaryjny, odcinał cylindry, gadał
    >> żeby maske delikatnie otwierać i silnika nie dotykać itp..)
    >>
    >> Przy 250km/h "godzinami" trzymał temperaturę ok, ale podjazd
    >> na stację benzynową to musiał być pitstop - koło 40 sekund na
    >> wyłączenie silnika.
    >
    > Co to za silnik? Nie masz przypadkiem sterowanego termostatu z grzałką?
    > W oplowskich np. 1.6xer i 1.8xer komp silnika steruje otwarciem
    > termostatu wg. obciążenia silnika, małe obciążenie t=100C, jazda z
    > większym gazem t=92C.

    Było to PRV V6 24V, bez katalizatora bo "się stłukł" ;)
    Myślę ze termostat był mechaniczny i chłodnica z 2 wiatrakami
    chyba sterowana elektronicznie

    Mogła być jakaś grzałka ale to do podgrzewania kabiny...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: