eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyODB2 - ELM327Re: ODB2 - ELM327
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ODB2 - ELM327
    Date: Tue, 04 Jun 2013 22:57:49 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <kolkcb$qd3$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <kolisn$nfl$1@usenet.news.interia.pl>
    <51ae514c$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1370379467 27043 79.187.111.26 (4 Jun 2013 20:57:47
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jun 2013 20:57:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <51ae514c$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494166
    [ ukryj nagłówki ]

    On 06/04/2013 10:42 PM, hisjusz wrote:
    > W dniu 2013-06-04 22:32, m...@i...pl pisze:
    >> Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje.
    >>
    >> Jeśli jade w mieście normalnie, to "coolant temp"
    >> pokazuje 98 stopni. Jak rżnę pacjenta autostradą
    >> do odcięcia 250km/h to pokazuje 88. Czy tak powinno być?
    >> Niedogrzany?
    >
    > Megrims:
    > 1.kiedy więcej powietrza przepływa przez chłodnice?
    > 2.kiedy pompa wody pracuje na wyższych obrotach dłuższy czas?
    Hisjusz
    Masz rację, a ja mam dodatkowe pytania.

    Mature z fizy miałem i nawet zdałem w innych czasach. I wydaje mi się,
    że termostat powinien przymykać przepływ czynnika chłodzącego do
    chłodnicy aby temperatura za bardzo nie spadała i otwierać aby
    nie wzrosła. Jeśli auto potrafi trzymać temperatuje właściwą od -25 do
    +35 stopni temperatury zewnętrznej zarówno stać w korkach jak i pędzić
    na złamanie karku to znaczy, że zakres regulacj temperatury jest spory.

    .
    Jak silnik jest zimny to chyba termostat jest zamknięty i nic nie
    leci do chłodnicy. Dopiero jak się czynnik zagrzeje i bimetal w
    termostacie zadziała to otwira przepływ do chłodnicy. Aby się auto
    jak najszybciej rozgrzało. JEśli teraz na dworze 16 stopni i jadąc
    w mieście mam 98 a 250 w trasie 88, to IMO termostat za dużo otwiera
    przepływ do chłodnicy jak na możliwości jej chłodzenia


    IMO coś jest nie tak (czas na 911)
    >
    >
    > Teraz moje prywatne pytanie: Co trzeba robić żeby takie tłuste fury jak
    > Ty dosiadać?

    poświęcić parę małżeństw. Mam na myśli oczywiście własne małżeństwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: