-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ODB2 - ELM327
Date: Tue, 04 Jun 2013 22:57:49 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 38
Message-ID: <kolkcb$qd3$1@usenet.news.interia.pl>
References: <kolisn$nfl$1@usenet.news.interia.pl>
<51ae514c$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1370379467 27043 79.187.111.26 (4 Jun 2013 20:57:47
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jun 2013 20:57:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <51ae514c$0$1265$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494166
[ ukryj nagłówki ]On 06/04/2013 10:42 PM, hisjusz wrote:
> W dniu 2013-06-04 22:32, m...@i...pl pisze:
>> Załóżmy, że EKM327 i Torque @androjeb dobrze pokazuje.
>>
>> Jeśli jade w mieście normalnie, to "coolant temp"
>> pokazuje 98 stopni. Jak rżnę pacjenta autostradą
>> do odcięcia 250km/h to pokazuje 88. Czy tak powinno być?
>> Niedogrzany?
>
> Megrims:
> 1.kiedy więcej powietrza przepływa przez chłodnice?
> 2.kiedy pompa wody pracuje na wyższych obrotach dłuższy czas?
Hisjusz
Masz rację, a ja mam dodatkowe pytania.
Mature z fizy miałem i nawet zdałem w innych czasach. I wydaje mi się,
że termostat powinien przymykać przepływ czynnika chłodzącego do
chłodnicy aby temperatura za bardzo nie spadała i otwierać aby
nie wzrosła. Jeśli auto potrafi trzymać temperatuje właściwą od -25 do
+35 stopni temperatury zewnętrznej zarówno stać w korkach jak i pędzić
na złamanie karku to znaczy, że zakres regulacj temperatury jest spory.
.
Jak silnik jest zimny to chyba termostat jest zamknięty i nic nie
leci do chłodnicy. Dopiero jak się czynnik zagrzeje i bimetal w
termostacie zadziała to otwira przepływ do chłodnicy. Aby się auto
jak najszybciej rozgrzało. JEśli teraz na dworze 16 stopni i jadąc
w mieście mam 98 a 250 w trasie 88, to IMO termostat za dużo otwiera
przepływ do chłodnicy jak na możliwości jej chłodzenia
IMO coś jest nie tak (czas na 911)
>
>
> Teraz moje prywatne pytanie: Co trzeba robić żeby takie tłuste fury jak
> Ty dosiadać?
poświęcić parę małżeństw. Mam na myśli oczywiście własne małżeństwa.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.06.13 23:18 Rafał Grzelak
- 04.06.13 23:26 Lewis
- 05.06.13 20:46 huri_khan
- 06.06.13 01:17 _Michał
- 06.06.13 05:22 Robek
- 06.06.13 09:10 _Michał
- 06.06.13 15:09 hisjusz
- 06.06.13 21:55 m...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=