    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: OC na crossa
    Date: Wed, 1 Apr 2009 17:40:19 +0200

    On 2009-04-01 17:12:38 +0200, suzukirmz450
    <bartosz.sadurski@_NOSPAM_op.pl> said:

    > 5000ZL jest to wysokosc kolegium za nieposiadanie waznej polisy OC w
    > ruchu drogowym jest to maksymalna kara jaka mozna dostac,

    Bzdura. Po pierwsze nie ma już czegoś takiego, jak "kolegium", po
    drugie od dawna takie sprawy nie były kierowane do Sądów Grodzkich
    (jeśli kiedykolwiek). Za nieposiadanie grozi mandat i skierowanie
    sprawy do UFG, który nakłada kary wedle stosownego cennika (wysokość
    zależy od rodzaju pojazdu). Do niedawna było jeszcze sholowanie na
    parking policyjny, ale niedawno weszła nowela likwidująca ten przepis.

    > co do agentow i ich roznorodnosci to nie chodzi o to ze im sie nie chce
    > tylko nie wiedza jak to zrobic bo w scisle okreslonym sposobie ich
    > dzialania, bardzo wyraznych przepisow co wolno a co nie wolno, nie ma
    > po prostu miejsca na ubezpieczenie komunikacyjne dla "nie motocykla"
    > nie skutera" nie pojazdu wolnobierznego" i "nie! wszystko co jest w ich
    > ramach" w ramach ktorych przyznaja OC.

    Już 2 razy ubezpieczałem motocykl na nr ramy (choć moto zarejestrowane)
    i w żadnym przypadku agent nie oglądał dowodu rejestracyjnego na oczy.
    Dalej kombinuj sam.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco