  • Data: 2009-04-01 15:12:38
    Temat: Re: OC na crossa
    Od: suzukirmz450 <bartosz.sadurski@_NOSPAM_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    5000ZL jest to wysokosc kolegium za nieposiadanie waznej polisy OC w ruchu
    drogowym jest to maksymalna kara jaka mozna dostac, jak ktos ma fart moga
    mu nic nie powiedziec, wole zakladac najgorsze, w kazdym razie taki jest
    przepis.

    co do agentow i ich roznorodnosci to nie chodzi o to ze im sie nie chce
    tylko nie wiedza jak to zrobic bo w scisle okreslonym sposobie ich
    dzialania, bardzo wyraznych przepisow co wolno a co nie wolno, nie ma po
    prostu miejsca na ubezpieczenie komunikacyjne dla "nie motocykla" nie
    skutera" nie pojazdu wolnobierznego" i "nie! wszystko co jest w ich
    ramach" w ramach ktorych przyznaja OC. To tak jakbys byl... nie wiem...
    elfem i poszedl po kredyt hipoteczny do banku. Oni po prostu nie maja
    procedur ani mozliwosci wyrobienia takiego OC bo cross nie ma wszystkich
    wymaganych papierow.

    Powiedzial mi jeden gosciu w PZU ze jest mala luka i moga mi wyrobic OC
    ale musze zlozyc oswiadczenie ze zarejestruje pojazd w 3 miesiace i
    teoretycznie bylo by wazne a praktycznie to juz by ocenil pan policjant,
    pomijajac fakt ze oswiadczenie bylo by oszustwem, a takie rzeczy podobno
    coraz czesciej sprawdza jakis organ panstwowy nie pamietam nazwy.

    jesli uwazasz ze wyrobienie oc na crossa to taki pryszcz to prosze daj
    namiar na inspektorat lub agenta ktory to robi bede bardzo wdzieczny, moze
    byc nawet drugi koniec Polski.