  • Data: 2009-04-01 19:52:10
    Temat: Re: OC na crossa
    Od: suzukirmz450 <bartosz.sadurski@_NOSPAM_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura. Po pierwsze nie ma już czegoś takiego, jak "kolegium", po
    > drugie od dawna takie sprawy nie były kierowane do Sądów Grodzkich
    > (jeśli kiedykolwiek). Za nieposiadanie grozi mandat i skierowanie
    > sprawy do UFG, który nakłada kary wedle stosownego cennika (wysokość
    > zależy od rodzaju pojazdu). Do niedawna było jeszcze sholowanie na
    > parking policyjny, ale niedawno weszła nowela likwidująca ten przepis.

    tak masz racje nie ma juz kolegium pozostal tylko mandat 2090 zl wielkie
    mi pocieszenie.

    > Już 2 razy ubezpieczałem motocykl na nr ramy (choć moto zarejestrowane)
    > i w żadnym przypadku agent nie oglądał dowodu rejestracyjnego na oczy.
    > Dalej kombinuj sam.

    no tak ja 5 razy przejechalem na czerwonym swietle i tez sie nikt nie
    skapnal, kombinowac moge, troche zabawy w photoshopie i moge sobie zrobic
    swoje wlasne OC, ale tu nie o to chodzi. mialem na mysli fakt, ze nie ma w
    100% legalnego, proceduralnego sposobu na ubezpieczenie crossa
    ubezpieczeniem komunikacyjnym OC. nadal mam nadzieje ze sie myle takze
    jezeli ktos zna sposob jak to zrobic to bardzo bede wdzieczny za
    wskazowki, tylko prosze bez: "a ja dwa razy bylem i nikt nic nie zauwazyl"
    bo ja juz bylem 15 razy i za kazdym razem ktos zauwazyl. chodzi mi o
    prawny 100% sposob, a takiego nawet w PZU nie znaja, ale moze przeczyta to
    ktos bardziej obeznany niz przedstawiciele PZU na to licze pozdrawiam.