  • Data: 2012-03-29 20:06:31
    Temat: Re: OC a brak przeglądu - WTF?
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-29 10:05, ojciec pisze:

    > Z jakiego powodu nie sprzedasz tego samochodu?Stojąc tylko niszczeje i
    > traci na wartości;/ Po roku stania 97 rocznik to już jest spora
    > inwestycja żeby powrócił do życia. Wiem że żal, ale to nie ma
    > najmniejszego sensu! Swojego Puga 306 97 rok z klimatyzacją kupiłem bez
    > szarpania za 1800 zł. Ile Cie kosztuje ubezpieczenie pojazdu z którego
    > nie korzystasz?

    Samochod bedzie naprawiony, bo 2 w domu zawsze sie przydaja, ale jak sie
    pogoda poprawi, bo nie mam ochoty pod chmura z gleby w brzydka pogode
    sie paprac.

    Ubezpieczenie w granicach 300pln.

    > Musiał byś stawiać się na przegląd, albo zapraszać na przegląd do swej
    > rezydencji.

    I nawet jakbym laweta zawiozl, to myslisz, ze nieodpalajacy samochod z
    niesprawnymi hamulcami przejdzie przeglad? Dobreee ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)