  • Data: 2012-03-30 08:17:48
    Temat: Odp: OC a brak przeglądu - WTF?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4f74e799$...@n...home.net.pl...

    > Swietnie, tylko jak poszedlem zaplacic, agent powiedzial mi 3200...

    Bo takie rzeczy załatwia się ZANIM umowa się przedłuży.
    Teraz jesteś już ugotowany i musisz zrobić ten przegląd, żeby zapłacić
    normalną stawkę.

    Chociaż, nie wiem czy przepisy które właśnie weszły, nie umożliwiają
    tańszego rozstania się z dotychczasowym ubezpieczycielem, jeśli zawrzesz
    nową umowę, ale i tak pewnie część z tych 3200 będziesz musiał zabulić, za
    okres w którym stare ubezpieczenie obowiązywało.