  • Data: 2018-09-28 13:47:24
    Temat: Re: OC Warta Assistance złoty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 września 2018 13:10:15 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Wątpliwości są co do limitu od jakiej ilości km taka usługa się należy.
    > Nie, nie chodzi o limit bo ten jest jasno określony, chodzi o punkty od
    > których należy to liczyć.
    Nie ma watpliwości. W OWU dokładnie napisali i ja to Tobie zacytowałem kilka razy

    > Czyli jednak wbrew temu co piszę kolega Liwiusz - liczy się miejsce
    > ZAMELDOWANIA?
    A skąd wziąłeś to miejsce ZAMELDOWANIA?
    Składając wniosek o polisę podałeś jakiś adres
    Na polisie z Hesti mam "posiadacz pojazdu i jego adres"
    Na polisie z Avivy "adres"
    Podajesz tam adres zamieszkania przecież.
    Czemu się uczepiłeś tego adresu zameldowania?
    Ale ok
    Te 25km to jest od adresu jaki podałeś ubezpieczycielowi. Teraz pasuje?