  • Data: 2020-09-28 17:59:59
    Temat: Re: OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A on podal.
    > I mamy zagwozdke - to jest juz polisa "na niego", czy ciagle "na
    > poprzedniego wlasciciela", w zwiazku z czym sie nie przedluzy ?

    Ciekawe, prawda?
    Logika i sens kazałaby podejrzewac ze sie przedłuzy.
    A jednak nie.

    > Albo masz wieksze znizki.
    >
    > Ale zaraz - kto dostanie zwrot nadplaconej skladki - stary
    > wlasciciel, ktory juz nie ma polisy, czy nowy ... ?

    Nikt :)
    Kilkukrotnie firmy przesyłały mi informacje ze zmienił sie własciciel
    polisy i ze teraz ja jestem włascicielem.
    Ostatnio kiedy tak było - składka za poprzedniego własciciela wynosiła
    1,5kpln.
    Ja za ten sam samochód płace około 600zł składki.
    Oczywiście zadnej rekalkulacji w dół nie dokonano.
    TU to nie idioci zeby oddawac kase. :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest