    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: O mały włos...
    Date: Tue, 16 Sep 2014 19:05:22 +0200

    .pl...

    > Nie wiem jak Ty, ale ja, gdy się zbliżam do przejścia, to jestem bardziej
    > skupiony niż gdy jadę przez przysłowiowe "pole". Kierowca gdy dojeżdżał do
    > pierwszego przejścia miał czas, żeby się skoncentrować

    Ale skąd wiesz że miał, skoro nie masz ŻADNEGO pojęcia co się działo ZA
    kamerą?
    Powinien mieć - ale to mocno nie to samo co "miał".
    Świat rzeczywisty to nie Twoje gra komputerowa i nie każdy jest mistrzem w
    przewidywaniu i koncentracji.

    > Ale dodawać umiesz? Tak? To dodaj długości samochodów stojących przed
    > przejściem oraz odległość między nimi.

    4,5+4,5+1=10
    Może być? :-)

    Teraz policz jak długo słychać pisk hamowania, będziesz wiedział jak gościu
    musiał "zasuwać" że jednak zdążył zahamować na tak małej odległości.

    A na przyszłość przeprowadź taką analizę do jakiej Cię teraz skłoniłem
    kilkoma postami, ZANIM zaczniesz wydawać swoje jednoznaczne sądy typu:
    "jechał jak wariat".

    Myślę, że nie ma co dalej tego ciągnąć, EOD.