eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a0d:dd4e:: with SMTP id g75mr146005ywe.5.1548871465459; Wed, 30
    Jan 2019 10:04:25 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a0d:dd4e:: with SMTP id g75mr146005ywe.5.1548871465459; Wed, 30
    Jan 2019 10:04:25 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no18
    19075qtk.0!news-out.google.com!h3ni1022qtk.1!nntp.google.com!v55no1819065qtk.0!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 30 Jan 2019 10:04:25 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c516c23$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.110.36;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 82.177.110.36
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c516c23$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 30 Jan 2019 18:04:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740525
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie obniżasz ladowaniem trwałości. Wręcz przeciwnie. Im krócej na plytach jest
    siarczan tym dluzsze życie akumulatora. Nie przerobiony na płytach siarczan utrwala
    się do stanu trwałego co zmniejsza efektywną pojemność akumulatora. Jak kolejnej
    warstwy siarczanu nie roztworzysz ładowaniem to proces się pogłębia i tak po 2 latach
    z akumulatora 70 Ah robi się 20 Ah i akumulator idzie do wymiany, gdzie gdyby był
    starannie obsługiwany wytrzymałby 3-4 x dłużej.
    Można olać to i co 2-3 lata wymieniać na nowy ale można wymieniać tez co 6-8 lat.
    Każdy ma wybór. Opony tez można wymieniać co 2 lata ale jeżdżąc spokojnie co 8 lat.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: