-
X-Received: by 2002:a25:3bd7:: with SMTP id i206mr47072yba.7.1548764893331; Tue, 29
Jan 2019 04:28:13 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:3bd7:: with SMTP id i206mr47072yba.7.1548764893331; Tue, 29
Jan 2019 04:28:13 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no93
3957qtk.0!news-out.google.com!h3ni10470qtk.1!nntp.google.com!v55no933946qtk.0!p
ostnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Tue, 29 Jan 2019 04:28:12 -0800 (PST)
In-Reply-To: <3...@4...net>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
References: <a...@t...no1>
<5...@g...com>
<f...@g...com>
<c...@g...com>
<4...@g...com>
<f...@g...com>
<1erujsft9eztz$.16lupetifsbvk$.dlg@40tude.net>
<1...@g...com>
<1...@4...net>
<e...@g...com>
<i...@4...net>
<7...@g...com>
<0...@g...com>
<9...@g...com>
<q2p9ot$rd9$1@news.vectranet.pl>
<c...@g...com>
<3...@4...net>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
From: Kris <k...@g...com>
Injection-Date: Tue, 29 Jan 2019 12:28:14 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 67
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740433
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 13:10:28 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> Dnia Tue, 29 Jan 2019 03:01:51 -0800 (PST), Kris napisał(a):
>
> > W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 11:26:38 UTC+1 użytkownik Andrzej S napisał:
> >> Bez nadziei
> >> podłączyłem owego Foxsura w trybie Repair (jakiś algorytm
> >> pulsowania) i po kilku cyklach i kilkudzisięciu godzinach
> >> wg. manuala aku zreanimował się.
> >
> > Od kilku tygodni mam dokładnie tą samą ładowarkę.
> > Mam pytanie o tryb "repair" czy można go używac do aku który jest fizycznie w
samochodzie?
> > Elektronika auta(auto oczywiście wyłączone ale aku podłączony) nie zgłupieje, nie
padnie od tego "repair"?
> > Bo auto niedawno kupiłem i aku niby ok- odpala na mrozie(minus 15stc najwięcej
było, 1,6hdi) itp ale jak raz na kilkanaście minut zostawiłem wyłączone auto z
włączonymi światłami to już aku nie zakręcił. Foxtur podłączony w tryb "ładowanie
ładował aku ze 20minut i pokazał "full"
> > I co prawda od tamtego czasu problemów z aku nie ma ale chcę przetestować ten
tryb repair tylko się boję żeby od tego elektronika w aucie nie powariowaŁ
> Panowie, szypta rozumu. Jedynym poprawnym pomiarem stanu faktycznego
> *dowolnego* aku jest naładowanie go w kontrolnych warunkach do pełna i
> kontrolne rozładowanie. Kontrolne to znaczy z użyciem amperomierza,
> woltomierza, opornika kontrolnego, teromostatu i stopera.
Kogutek kiedys pisał cos w stylu"Polak jak się w robocie nie upie...li i zmęczy to
uważa że zapłata mu się nie nalezy"
To co wyżej piszesz pewnie ma sens ale tez weź pod uwagę że zamiast ręcznie robić to
co nazywasz wyżej "poprawnym pomiarem stanu faktycznego" może teraz robić jedno
chińskie urządzenie za kilkanaście usd.
Gdybym miał robić ręcznie:
"naładowanie go w kontrolnych warunkach do pełna i kontrolne. rozładowanie ....z
użyciem amperomierza, woltomierza, opornika kontrolnego, teromostatu i stopera"
to kliknął bym w allegro i za 200zł zamówił nowe aku i miał na kilka lat spokój
A skoro mam chińska zabawkę to chętnie ja potestuje. Jeśli mi zabije aku to strata
niewielka, pytam tylko czy elektroniki w aucie nie uszkodzi bo to trochę bardziej
kłopotliwe by było.
>Wszelkie powoływanie się na takie czy inne ładowarki nie ma sensu bo >nie znamy
algorytmu jakm się one posługują. Oraz oczywiście, znajomość >właściwych
charakterystyk publikowanych przez producenta.
Jedyny "algorytm" jaki mi potrzebny to:
-przed podłączeniem takiej czy innej ładowarki aku działało źle/nie działało wcale
-po zastosowaniu trybu "repair" aku odżył/działa lepiej/ padł całkowicie
> Więc nie >młóćcie plew po próżnicy bo przykro was czytać.
Zauważam nieśmiało że nie ma obowiązku czytania.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.19 14:03 Jacek Maciejewski
- 29.01.19 14:09 Jacek Maciejewski
- 29.01.19 14:19 Kris
- 29.01.19 14:22 Kris
- 29.01.19 14:53 Tomalo
- 29.01.19 15:02 Queequeg
- 29.01.19 15:05 Tomalo
- 29.01.19 15:11 Queequeg
- 29.01.19 15:34 Tomalo
- 29.01.19 15:34 Mateusz Viste
- 29.01.19 15:50 Queequeg
- 29.01.19 16:17 Mateusz Viste
- 29.01.19 17:40 J.F.
- 29.01.19 17:48 Jacek Maciejewski
- 29.01.19 18:05 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
- JDG i utylizacja sprzetu
- Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- DS1813-10 się psuje
- Taki tam szkolny problem...
- LIR2032 a ML2032
- SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=