eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Data: 2019-01-29 18:05:11
    Temat: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bac4ad24-d2c9-46bf-8626-4574e5d5ccfe@go
    oglegroups.com...
    >W 1983 był już antymon i wapń zaczął być w użyciu.

    Ale nie wiadomo, czy ksiazka obejmuje najnowsza wiedze :-)

    >Na ironię wapń dodano właśnie po to by móc pozbyć się korków. Wapń
    >bowiem podnosi napięcie gazowania. Stąd przy 14 V można usunąć korki
    >bo utrata wody jest niewielka przez cały żywot. Jednak dalej
    >występie. Co ciekawe, dodatek Ca wymaga właśnie wyższego napięcia do
    >naładowania pełnej porcji ładunku. Zatem zawsze lepszy jest
    >akumulator z korkami niż bez.
    >Anymon zaczęto dodawać w 1880 r zresztą tedy też wymyslono pastowane
    >kratki.
    >Stąd naprawdę niewiele się zmieniło. No mamy zbiorniki z PP zamiast
    >ebonitu.
    >Przez cały ten okres ulepszono trwałość i własności użytkowe - zasada
    >działania nie uległa zmianie.

    Ale szczegoly juz sie troche zmienic, np to napiecie ladowania.

    No i mam watpliwosci co do tej ulepszonej trwalosci :-)


    J.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: