eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • Data: 2019-01-29 08:16:53
    Temat: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Od: Tomalo <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W 1983 był już antymon i wapń zaczął być w użyciu. Na ironię wapń dodano właśnie po
    to by móc pozbyć się korków. Wapń bowiem podnosi napięcie gazowania. Stąd przy 14 V
    można usunąć korki bo utrata wody jest niewielka przez cały żywot. Jednak dalej
    występie. Co ciekawe, dodatek Ca wymaga właśnie wyższego napięcia do naładowania
    pełnej porcji ładunku. Zatem zawsze lepszy jest akumulator z korkami niż bez.
    Anymon zaczęto dodawać w 1880 r zresztą tedy też wymyslono pastowane kratki.
    Stąd naprawdę niewiele się zmieniło. No mamy zbiorniki z PP zamiast ebonitu.
    Przez cały ten okres ulepszono trwałość i własności użytkowe - zasada działania nie
    uległa zmianie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: