-
Data: 2014-08-30 13:04:49
Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 28 Aug 2014 16:24:29 +0200, Shrek napisał(a):
> On 2014-08-28 16:11, J.F. wrote:
>>> Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie
>>> ma. Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na
>>> suwak.
>>
>> Jedno i drugie.
> Przepustowość raczej nie. Przez jeden pas raczej więcej nie przejedzie.
Jesli jada jeden za drugim to wiecej nie.
Jesli sie jednak zastanawiaja kto ma jechac, stoja, ruszaja, hamuja -
to przejedzie mniej.
>> Zamiast wersji niemieckiej "jedz swoim pasem do konca"
>> sugeruje ze nalezy sie ... co najmniej dopasowac do swojej "szczeliny"
>> kawalek przed zanikiem.
> A co za problem płynnie się wpasować na końcu? Jak cię wpuszczają to nie
> widzę problemu.
Jak zauwazasz ze masz 30m na manewr, to sie sie robi problem.
Jeszcze jak korek jest stojacy to sprawnie idzie, jak jest jadacy, to
juz trzeba zwalniac, hamowac ... i jedzie wolniej niz jeden pas od
poczatku.
>>> To się ustaw na prawym.
>> Moge, ale prawy zapchany, a na lewym jeszcze troche wolnego. Jak za
>> chwile inni pomysla ze tu taki zwyczaj, to wrocimy do "zamka po polsku" :-)
> No właśnie problem w tym, że zamiast przyjąć prostą zasadę "do końca i
> 1/1" niektórzy zaczynają za dużo myśleć - na dodatek dochodzą do różnych
> wniosków i okazuje się w efekcie, że potrafimy najprostrze rzeczy spieprzyć.
No ale taka sytuacja - ostrzezenie przed zwezeniem, na prawym pasie
korek sie zaczyna, na lewym jeszcze 100m wolnego. Co robisz ?
>> A widzisz, ostatnio ... tzn tak ze dwa lata temu, w podobnej sytuacji w
>> Niemczech tiry wpuszczaly wiecej i wszystko rowno szlo.
> Pewnie nie tyle wpuszczały, co wolniej przyspieszają.
Wpuszczaly. On ma 500KM pod pedalem i nie zawsze wiezie 40t :-)
> Dobra - jak
> wjedzie dwóch nie przeszkadzając tirowi, to też problemu nie ma - jak
> zdążysz to jedź.
Powiedzmy tak - od kilometra korka widzi przed soba drugiego tira i
obok niego 2-3 osobowki. I tak sobie podjezdzaja rowno co chwila.
I teraz co - ma wpuscic tylko jedna, czy wszystkie te co byly "od
zawsze" przed nim ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.14 13:11 J.F.
- 30.08.14 13:12 J.F.
- 30.08.14 13:40 J.F.
- 30.08.14 15:52 Liwiusz
- 30.08.14 23:38 Gotfryd Smolik news
- 31.08.14 09:38 Alf/red/
- 31.08.14 11:43 J.F.
- 31.08.14 12:30 J.F.
- 31.08.14 18:02 John Kołalsky
- 31.08.14 18:06 John Kołalsky
- 31.08.14 18:17 John Kołalsky
- 31.08.14 18:18 John Kołalsky
- 31.08.14 18:23 J.F.
- 31.08.14 18:27 A.L.
- 31.08.14 18:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg