-
Data: 2014-08-30 13:04:49
Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 28 Aug 2014 16:24:29 +0200, Shrek napisał(a):
> On 2014-08-28 16:11, J.F. wrote:
>>> Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie
>>> ma. Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na
>>> suwak.
>>
>> Jedno i drugie.
> Przepustowość raczej nie. Przez jeden pas raczej więcej nie przejedzie.
Jesli jada jeden za drugim to wiecej nie.
Jesli sie jednak zastanawiaja kto ma jechac, stoja, ruszaja, hamuja -
to przejedzie mniej.
>> Zamiast wersji niemieckiej "jedz swoim pasem do konca"
>> sugeruje ze nalezy sie ... co najmniej dopasowac do swojej "szczeliny"
>> kawalek przed zanikiem.
> A co za problem płynnie się wpasować na końcu? Jak cię wpuszczają to nie
> widzę problemu.
Jak zauwazasz ze masz 30m na manewr, to sie sie robi problem.
Jeszcze jak korek jest stojacy to sprawnie idzie, jak jest jadacy, to
juz trzeba zwalniac, hamowac ... i jedzie wolniej niz jeden pas od
poczatku.
>>> To się ustaw na prawym.
>> Moge, ale prawy zapchany, a na lewym jeszcze troche wolnego. Jak za
>> chwile inni pomysla ze tu taki zwyczaj, to wrocimy do "zamka po polsku" :-)
> No właśnie problem w tym, że zamiast przyjąć prostą zasadę "do końca i
> 1/1" niektórzy zaczynają za dużo myśleć - na dodatek dochodzą do różnych
> wniosków i okazuje się w efekcie, że potrafimy najprostrze rzeczy spieprzyć.
No ale taka sytuacja - ostrzezenie przed zwezeniem, na prawym pasie
korek sie zaczyna, na lewym jeszcze 100m wolnego. Co robisz ?
>> A widzisz, ostatnio ... tzn tak ze dwa lata temu, w podobnej sytuacji w
>> Niemczech tiry wpuszczaly wiecej i wszystko rowno szlo.
> Pewnie nie tyle wpuszczały, co wolniej przyspieszają.
Wpuszczaly. On ma 500KM pod pedalem i nie zawsze wiezie 40t :-)
> Dobra - jak
> wjedzie dwóch nie przeszkadzając tirowi, to też problemu nie ma - jak
> zdążysz to jedź.
Powiedzmy tak - od kilometra korka widzi przed soba drugiego tira i
obok niego 2-3 osobowki. I tak sobie podjezdzaja rowno co chwila.
I teraz co - ma wpuscic tylko jedna, czy wszystkie te co byly "od
zawsze" przed nim ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.14 13:11 J.F.
- 30.08.14 13:12 J.F.
- 30.08.14 13:40 J.F.
- 30.08.14 15:52 Liwiusz
- 30.08.14 23:38 Gotfryd Smolik news
- 31.08.14 09:38 Alf/red/
- 31.08.14 11:43 J.F.
- 31.08.14 12:30 J.F.
- 31.08.14 18:02 John Kołalsky
- 31.08.14 18:06 John Kołalsky
- 31.08.14 18:17 John Kołalsky
- 31.08.14 18:18 John Kołalsky
- 31.08.14 18:23 J.F.
- 31.08.14 18:27 A.L.
- 31.08.14 18:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-28 Chrzanów => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-28 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-28 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2025-02-28 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-02-28 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-28 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-28 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-28 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=