-
Data: 2014-08-30 13:04:49
Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Thu, 28 Aug 2014 16:24:29 +0200, Shrek napisał(a):
> On 2014-08-28 16:11, J.F. wrote:
>>> Płynność czy przespustowość? Przepustowości nie zwiększy, cudów nie
>>> ma. Natomiast płynność tak - jesli tylko większość będzie jechać na
>>> suwak.
>>
>> Jedno i drugie.
> Przepustowość raczej nie. Przez jeden pas raczej więcej nie przejedzie.
Jesli jada jeden za drugim to wiecej nie.
Jesli sie jednak zastanawiaja kto ma jechac, stoja, ruszaja, hamuja -
to przejedzie mniej.
>> Zamiast wersji niemieckiej "jedz swoim pasem do konca"
>> sugeruje ze nalezy sie ... co najmniej dopasowac do swojej "szczeliny"
>> kawalek przed zanikiem.
> A co za problem płynnie się wpasować na końcu? Jak cię wpuszczają to nie
> widzę problemu.
Jak zauwazasz ze masz 30m na manewr, to sie sie robi problem.
Jeszcze jak korek jest stojacy to sprawnie idzie, jak jest jadacy, to
juz trzeba zwalniac, hamowac ... i jedzie wolniej niz jeden pas od
poczatku.
>>> To się ustaw na prawym.
>> Moge, ale prawy zapchany, a na lewym jeszcze troche wolnego. Jak za
>> chwile inni pomysla ze tu taki zwyczaj, to wrocimy do "zamka po polsku" :-)
> No właśnie problem w tym, że zamiast przyjąć prostą zasadę "do końca i
> 1/1" niektórzy zaczynają za dużo myśleć - na dodatek dochodzą do różnych
> wniosków i okazuje się w efekcie, że potrafimy najprostrze rzeczy spieprzyć.
No ale taka sytuacja - ostrzezenie przed zwezeniem, na prawym pasie
korek sie zaczyna, na lewym jeszcze 100m wolnego. Co robisz ?
>> A widzisz, ostatnio ... tzn tak ze dwa lata temu, w podobnej sytuacji w
>> Niemczech tiry wpuszczaly wiecej i wszystko rowno szlo.
> Pewnie nie tyle wpuszczały, co wolniej przyspieszają.
Wpuszczaly. On ma 500KM pod pedalem i nie zawsze wiezie 40t :-)
> Dobra - jak
> wjedzie dwóch nie przeszkadzając tirowi, to też problemu nie ma - jak
> zdążysz to jedź.
Powiedzmy tak - od kilometra korka widzi przed soba drugiego tira i
obok niego 2-3 osobowki. I tak sobie podjezdzaja rowno co chwila.
I teraz co - ma wpuscic tylko jedna, czy wszystkie te co byly "od
zawsze" przed nim ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.08.14 13:11 J.F.
- 30.08.14 13:12 J.F.
- 30.08.14 13:40 J.F.
- 30.08.14 15:52 Liwiusz
- 30.08.14 23:38 Gotfryd Smolik news
- 31.08.14 09:38 Alf/red/
- 31.08.14 11:43 J.F.
- 31.08.14 12:30 J.F.
- 31.08.14 18:02 John Kołalsky
- 31.08.14 18:06 John Kołalsky
- 31.08.14 18:17 John Kołalsky
- 31.08.14 18:18 John Kołalsky
- 31.08.14 18:23 J.F.
- 31.08.14 18:27 A.L.
- 31.08.14 18:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=