-
Data: 2014-08-31 18:02:13
Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
>>>>> Z absolutnym priorytetem dla tramwai.
>>>> W celu ? Przecież te tramwaje praktycznie nie mają problemu z
>>>> przejazdem. Ich torowiska są puste.
>>>
>>> Co widać na załaczonym obrazku;)
>>
>> Widzisz za tramwajem stojącym przed skrzyżowaniem jakiś inny za nim ?
>
> Ano nie. Faktycznie ciekawe. Ta linia to w szczycie powinien co 2
> minuty tramwaj jechac.
No to jedzie ... a w tym momencie czeka na poprzednim skrzyżowaniu
przyblokowany :-)
>
> Tym niemniej wydaje sie ze te tramwaje na obrazku bezproduktywnie
> czekaja. A ich pasazerowie sobie mysla ze samochodem to by szybciej
> pojechali :-)
Wiadomo. Kierowcy w korku też uważają, że ci przed nimi ten korek robią a
oni to nie robią tylko sprawnie przejeżdżają.
>
>>>> Problemem na tym obrazku nie jest przejazd tramwajów przez skrzyżowanie
>>>> tylko za mała przepustowość jezdni zdaje się głównie tych, przy których
>>>> jest torowisko, czyli gdyby zamiast niego zrobić pasy jezdni to być
>>>> może
>>>> korka by w ogóle nie było.
>>>
>>> Raczej byłby o pas szerszy. Bo za tym skrzyżowaniem jest kolejne
>>> skrzyżowanie i cudów nie ma - korkuje się na skrzyżowaniach.
>>
>> Jak jadą 3 pasy zamiast 2 to przejeżdża o 50% procent więcej pojazdów.
>> Wszędzie, także przez skrzyżowanie.
>
> Przez skrzyzowanie ze swiatlami.
> Ale tu sie nic nie poprawi drogami - to sasiednie skrzyzowania maja za
> mala przepustowosc. Przepustowosc tego skrzyzowania jak widac pozwala
> zapchac drogi wylotowe z niego. Zreszta pod nim jest tunel, ktorego
> wyloty widac.
Całkiem możliwe, że zapychają się sąsiednie skrzyżowania a nie jezdnia.
>
> Natomiast odblokowac srodek aby tramwaje mogly przejechac to mozna.
No i ja przecież nie mówię, że nie można tylko, że ludzie z samochodów nie
zamierzają się przesiadać na tramwaje więc problem ciągle jest w
przepustowości dla tych samochodów.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.14 18:06 John Kołalsky
- 31.08.14 18:17 John Kołalsky
- 31.08.14 18:18 John Kołalsky
- 31.08.14 18:23 J.F.
- 31.08.14 18:27 A.L.
- 31.08.14 18:59 J.F.
- 31.08.14 19:01 J.F.
- 31.08.14 23:32 John Kołalsky
- 31.08.14 23:59 John Kołalsky
- 01.09.14 01:15 J.F.
- 01.09.14 10:54 Michał Król
- 01.09.14 11:29 John Kołalsky
- 01.09.14 11:33 Michał Król
- 01.09.14 11:38 J.F.
- 01.09.14 12:50 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=