-
Data: 2014-08-31 18:17:24
Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
>>> Na suwak faktycznie nie umiemy (no prawie faktycznie) ale takich
>>> sytuacji
>>> ze pas zanika i jest to przyczyna korka to jest u nas bardzo malo.
>>> I nauczenie sie suwaka korkow nie zlikwiduje.
>>>
>>> Ba, tak prawde mowiac to nie jestem pewien czy suwak w wersji
>>> niemieckiej
>>> poprawia czy pogarsza plynnosc.
>>
>> Suwak jest po to by skrócić korek, by ktoś nie musiał stać na jego końcu
>> np
>> do kolejnego skrzyżowania, na którym zamierza skręcić.
>
> A to akurat wcale nie takie proste - gdyby korek w danym kierunku
> zajmowal tylko jeden pas, to w innym kierunku moglbys pojechac
> omijajac korek wolnym pasem.
Suwak robi się na pasach niezjazdowych.
> A korek na wielu pasach blokuje przejazd calkowicie. Takze dla
> pogotowia, policji, strazy pozarnej ..
To by musiał jechać jakiś ponadwymiarowy, bo normalny pas jest znacznie
szerszy niż pojazdy po nim poruszające się tak, że dwa sąsiednie pasy bez
problemu robią miejsce karetce.
>
>>> P.S. Jak poprawic taki korek
>>> http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg
>> Zmienić tramwaje na zwykłe autobusy i z torowiska zrobić kolejne pasy
>> poszerzające drogę.
>
> To nic nie da, poza tym ze autobusy beda jeszcze wolniej jechaly :-)
Jak nie ? Pojazdy, które zablokowały tramwaj będą przynajmniej w 1/3 na tej
poszerzonej drodze i będzie się dało zjechać zamiast czekać na tych co teraz
chcą wjechać na nieposzerzoną.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.14 18:18 John Kołalsky
- 31.08.14 18:23 J.F.
- 31.08.14 18:27 A.L.
- 31.08.14 18:59 J.F.
- 31.08.14 19:01 J.F.
- 31.08.14 23:32 John Kołalsky
- 31.08.14 23:59 John Kołalsky
- 01.09.14 01:15 J.F.
- 01.09.14 10:54 Michał Król
- 01.09.14 11:29 John Kołalsky
- 01.09.14 11:33 Michał Król
- 01.09.14 11:38 J.F.
- 01.09.14 12:50 John Kołalsky
- 01.09.14 20:49 Shrek
- 01.09.14 21:20 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"