  • Data: 2014-08-28 20:19:51
    Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-28 19:34, John Kołalsky wrote:

    > I ?

    I blokują bez sensu skrzyżowanie.

    > Coś pisałeś o priorytecie dla tramwaju. Rzeczy zupełnie zbędna :-)

    Wręcz przeciwnie - niezbędna i jako jedyna w tej sytuacji logiczna.
    Skoro tylko tramwaj ma gdzie dalej pojechać, to właśnie tramwaj ma mieć
    priorytet.

    > Brnijmy w komunikację zbiorową.

    W dużych miastach nie mamy specjalnie wyjścia. Już pomijając obrazek
    "zaparkowany" pracownik zajmuje średnio 10m2, jego zaparkowany samochód
    średnio 18m2. Żeby każdy mógł do pracy samochodem przyjechać biurowce
    musiałyby być głębsze niż wyższe;) Nawet systemy automatycznego
    parkowania nie poprawią sytuacji na tyle, żeby to było realne.

    > Masz jakieś przesłanki by sądzić, że te samochody co w korku stoją
    > pragną obwodnicą jeździć ?

    A cholera wie - nawet nie wiem co to za miasto. Jednak z całą pewnością
    lepiej mieć obwodnicę niż prowadzić ruch przez centrum. Masz jakieś
    wątpliwości, czy po prostu z założenia wszystko negujesz?

    Shrek.