-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Thu, 28 Aug 2014 19:23:17 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <ltnohu$hh8$2@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<53fee95f$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
<ltmqq2$gcr$1@node1.news.atman.pl>
<53ff3884$0$3053$65785112@news.neostrada.pl>
<ltne2m$5gs$1@node1.news.atman.pl> <op.xla5n0fictg864@hopeit>
<ltnjhd$gfk$1@node2.news.atman.pl> <op.xlbbesz5ctg864@hopeit>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409246590 17960 83.142.198.226 (28 Aug 2014 17:23:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Aug 2014 17:23:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <op.xlbbesz5ctg864@hopeit>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542820
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-28 19:12, SW3 wrote:
>> Łopatologicznie:
>> Wpuszczany - na 20-30 m przed końcem wrzuca kierunek i patrzy za
>> którym samochodem powinien wjechać - łatwo się kapnąć - jeden z tego
>> jeden z drugiego. Jak nie spojrzy to też tragedii nie ma - wyjdzie w
>> praniu.
>> Wpuszczający na 20-30 metrów przed końcem odpuszcza gaz tak żeby
>> stworzyła się przerwa na jakieś 1,5 do dwóch długosci samochodu.
>> Wpuszczany skręca kierownicą wjezdzając w przerwę, zrzuca kierunek
>> opcjonalnie dziękując podniesioną ręką lub awaryjnymi (tak wiem jakiś
>> niekumaty może pomyśleć że to awaria, albo hamowanie awaryjne i zdobić
>> karambol w korku jadacym 10 km/h;)
>
> No to się chyba zgadzamy :)
> A jak dodasz trochę metrów, tak do 50, rozmówca zrezygnuje z połowy
> swoich zadowalając się 100m to też prawie macie kompromis ;) Tym
> bardziej, że to zależy od prędkości: w prawie stojącym korku wystarczy
> 20m a przy zwężeniu na autostradzie nawet te 200m to nie tak znowu dużo.
Piasałem, że tych metrów nie liczyłem - liczy się idea, a metry same na
czuja wychodzą.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 19:34 John Kołalsky
- 28.08.14 19:46 John Kołalsky
- 28.08.14 20:08 Shrek
- 28.08.14 20:19 Shrek
- 28.08.14 21:37 John Kołalsky
- 28.08.14 21:44 John Kołalsky
- 28.08.14 22:06 Shrek
- 28.08.14 22:55 John Kołalsky
- 29.08.14 06:21 Shrek
- 29.08.14 13:06 John Kołalsky
- 29.08.14 12:44 Feliks54
- 29.08.14 18:30 John Kołalsky
- 29.08.14 23:24 Gotfryd Smolik news
- 30.08.14 03:01 A.L.
- 30.08.14 07:54 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A