eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyO korkach i poprawie płynności ruchu.Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
  • Data: 2014-08-28 19:23:17
    Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2014-08-28 19:12, SW3 wrote:

    >> Łopatologicznie:
    >> Wpuszczany - na 20-30 m przed końcem wrzuca kierunek i patrzy za
    >> którym samochodem powinien wjechać - łatwo się kapnąć - jeden z tego
    >> jeden z drugiego. Jak nie spojrzy to też tragedii nie ma - wyjdzie w
    >> praniu.
    >> Wpuszczający na 20-30 metrów przed końcem odpuszcza gaz tak żeby
    >> stworzyła się przerwa na jakieś 1,5 do dwóch długosci samochodu.
    >> Wpuszczany skręca kierownicą wjezdzając w przerwę, zrzuca kierunek
    >> opcjonalnie dziękując podniesioną ręką lub awaryjnymi (tak wiem jakiś
    >> niekumaty może pomyśleć że to awaria, albo hamowanie awaryjne i zdobić
    >> karambol w korku jadacym 10 km/h;)
    >
    > No to się chyba zgadzamy :)
    > A jak dodasz trochę metrów, tak do 50, rozmówca zrezygnuje z połowy
    > swoich zadowalając się 100m to też prawie macie kompromis ;) Tym
    > bardziej, że to zależy od prędkości: w prawie stojącym korku wystarczy
    > 20m a przy zwężeniu na autostradzie nawet te 200m to nie tak znowu dużo.

    Piasałem, że tych metrów nie liczyłem - liczy się idea, a metry same na
    czuja wychodzą.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: