eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaO konkurencji na rynkuRe: O konkurencji na rynku, orange to gówno
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: O konkurencji na rynku, orange to gówno
    Date: Mon, 24 Nov 2014 13:10:43 +0100
    Organization: Centrala telefoniczna Pentaconta GCI
    Lines: 72
    Message-ID: <m4v7s1$cu6$1@node2.news.atman.pl>
    References: <s...@f...lasek.waw.pl>
    <543b9ef3$0$18368$65785112@news.neostrada.pl>
    <545f4a20$0$47461$b1db1813$a437145d@news.astraweb.com>
    <1gm709a1bbj22$.9fyoquqz8d4e.dlg@40tude.net>
    <54723a5b$0$22786$b1db1813$d2f06f9f@news.astraweb.com>
    Reply-To: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-163-134.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1416831682 13254 89.77.163.134 (24 Nov 2014 12:21:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Nov 2014 12:21:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 141124-0, 2014-11-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:238050
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "jedrek" <j...@s...2> napisał w wiadomości
    news:54723a5b$0$22786$b1db1813$d2f06f9f@news.astrawe
    b.com...
    > "J.F."
    >> A propos - usilowalem dzis zadzwonic na infolinie ... nie ma.
    >
    > na gimbusowej stronie orange znaleźć konktakt to wyższa szkoła jazdy.
    > Wchodzisz na stronę, na wielkim pogrzebowym czarnym pasku w tłumie śmieci
    > znajdujesz link "kontakt"
    > Pojawia się kolejna durna podstrona gdzie znowu musisz wybierać kim
    > jesteś, co chcesz robić i znowu przechodzisz dalej, propozycje tematów jak
    > zwykle były z dupy wzięte więc wybierasz "inny temat", kontaktu
    > telefonicznego nadal nie widzisz, dopiero wybranie oferty stacjonarnej
    > łaskawie powoduje wyświetlenie płatnego nr infolinii 801...

    Mam wrażenie, że oni się tego nauczyli od kogoś, zdarzało mi się przekopywać
    różne strony i też mieć trudności w znalezieniu telefonów kontaktowych.
    Albo, co gorsza, staje się to standardem...

    > Dostałem właśnie odp. z orange, że dla nich inwestycja przeciągniecia 30m
    > kabla ziemnego celem uzupełnienia par wejściowych od słupa zbiorczego do
    > kontenera DSLAM jest: "... zamówienia wymaga podjęcia działań
    > inwestycyjnych o znacznym zakresie rzeczowym i finansowym..." i w związku
    > z tym nie rozpatrzą reklamacji pozytywnie.

    Im nie zależy. Sferii chyba też nie - o tym za chwilę.
    Przypuszczam, że taka jest polityka firmy.
    Bo pewnie tym z dołu zależy, ale ciocia kazała, to rączki trzymają na
    kołdrze.

    > Jak dla mnie orange niech już w ogóle się zwija z Polski. Im się nic nie
    > opłaca.
    > Dziwne, że "obcemu" w Polsce także UPC podobne inwestycje kablowe,
    > uzupełniające trakty kablowe po kilkadziesiąt metrów (bo istniejące
    > koncetryki od 20 lat ktoś pourywał, przykrył w czasie ocieplania budynku i
    > trzeba położyć nowy), celem podłączenia nowego klienta nie są żadnym
    > wyzwaniem. UPC ma na horyzoncie potencjalnego nowego klienta, leci,
    > uzupełnia i za kilka dni nowy podłączony.

    Oni są skłonni nawet odstąpić od opłat karnych, byle klient pozostał przy
    nich. Osobiście przerabiane.

    > A dziady z orange dołożenie drugiego równoległego kabla do już
    > istniejącego zajętego w 100% traktują jak mega inwestycję pociągnięcia
    > 10km linii po dnie morza... Z takim podejściem to wracajcie orange do roku
    > 1950, bo u was nic się nie da. Firma orange jest w czarnej dupie.

    Żab się najedli i im się niesmacznie odbija.
    Głupio, że robiłem w Tepsie, czego wyraźnym śladem jest mój nick. Ale, my
    tam na dole się staraliśmy i często za chiny nie mogliśmy pojąć, czemu
    wierchuszka (jeszcze wyżej, niż dyrektor zakładu) zachowuje się, jak się
    zachowuje. W zakładzie też było trochę dziwnego, ale bardziej chyba z powodu
    związanych rąk.
    Byłem jednym z uruchamiających (bezpośrednia opieka nad urządzeniem
    centralki - stało na mojej centrali akurat) hamerykański system przywoławczy
    Unipage, czy jakoś tak, prowadzony przez firmę Polpager, znaną dziś jako
    Sferia. I tenże Polpager robił obsługę (ja byłem pomocniczo), ale,
    operatorem była Ciocia Tepsia. Pojebane IMAO.
    Gdzieś mi się wala chyba jeszcze kostka konfigurująca zakończenie łącza
    "translacji" w centralce. Ale spoko, to tylko kilka szpilek z drucikami, bez
    żadnej elektroniki, wartość mooooże 5 złotych, albo nawet mniej. Już wtedy
    spotkałem się z wprowadzonym w praktyce rozwiązaniem Hot Swap - nawet moduł
    procesora i pamięci, nie mówiąc o "translacjach".

    Jest trochę wspomnień... i widzę, że ogromny potencjał firmy poszedł,
    zwyczajnie, jebać się.

    --
    Biorę udział w projekcie SamKnows, jeśli masz szybkie łacze i chcesz
    dołączyć, kliknij obok... I participate in the SamKnows project, if you
    have a fast link and want to join, click beside... https://www.samknows.eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: