eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetO ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)
  • Data: 2009-07-01 01:22:29
    Temat: Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:h2e86n$gkp$1@inews.gazeta.pl...

    > Przede wszystkim sprawdziłbym, w jakim trybie działa HDD i czy w BIOS-ie
    > nie jest coś poprzestawiane. Bo ciężko mi uwierzyć, że nawet tak nieudany
    > procesor nie jest w stanie udźwignąć gołego systemu operacyjnego, nawet
    > jeśli to Vista. Do licha, 2 GiB na pokładzie i zegar ponad 3 GHz (nawet
    > jeśli to Celeron) nie ma prawa mulić tak, jak to opisujesz. Zresztą, ten
    > komputer kupiłeś przecież w 2007 roku, nie mów, że przez 2 lata się tak
    > mordowałeś ;->

    Szczerze mówiąc to się mordowałem :-) Ten pecet był zakupiony z 512MB ram.
    Działał koszmarnie wolno w Vista. Wyrzuciłem to 512M i kupiłem 2x 1GB.
    Działało w miarę dobrze. Ale potem coraz wolniej, coraz wolniej, aż mi
    windows w ogóle się wieszały na CPU 100% i komputera praktycznie nie
    dawało się używać, bo każdy klik myszką i czekasz 2-3 sekundy na reakcję.
    Parę miesięcy temu zrobiłem nową instalkę Visty, było w miarę dobrze
    ale nienajlepiej - dalej jest powoli.

    > Czekaj, to ta sama podstawka? Zanim wkopiesz się w zakup procesora, zrób
    > eksperyment i przełóż tego Pentium na chwilę do siebie, da Ci to odpowiedź
    > czy rzeczywiście jest to wina tego Celerona.

    Wiesz, tego w robocie potrzebuję nie rozbierać bo działa :-)
    Nie mam czasu na ewentualne naprawy gdyby się coś zaczęło dziać...