eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetO ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)
  • Data: 2009-07-03 03:22:28
    Temat: Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek K." <l...@n...pl> wrote in message
    news:h2d9cp$66l$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja co prawda już od paru lat quadzie, ale moje przejście z P4 na E4500 to
    > był olbrzymi skok wydajnościowy.

    OK, dziś listonosz przyniósł mi procka z eBaya :-)
    Oczywiście nie mogłem opanować pokusy aby go sobie zainstalować...

    Różnica jest dramatyczna. Komputer jest nie do poznania...

    Przed wymianą proca komputer w którym żaden program użytkownika
    nie działał i był zostawiony tylko z gadgetem zajętości CPU na sidebarze
    ledwie spadał do 4%... Najmniejszy ruch myszką i CPU skakało do 10-20%.
    Tragedia...

    Po wymianie proca komputer jest szybki jak błysk ciupagi :-)
    Wskaźnik zajętości proca leży sobie płasko na 1% i ruchy myszką szybkie
    w kółko ledwie ruszają go do 2%... :-) Ma wreszcie czym oddychać.

    W sumie to jest trochę żałosne żeby do samego systemu operacyjnego
    trzeba było dwa rdzenia tykające na 2.2GHz... Gratulacje Microsoft! :-)

    Dodam tylko że płyta ta ma względnie słabą pamięć DDR 533MHz co
    na pewno nie pomaga, ale wreszcie już jest dobrze. Nie narzekam :-))