eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetO ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)
  • Data: 2009-06-30 23:47:30
    Temat: Re: O ile szybsze: Celeron 3.2GHz (351) i Core 2 Duo 2.2GHz (E4500)
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" napisał:

    > Co w takim razie radzisz?
    > To jest relatywnie nowa instalka Windows.
    > Nie instalowałem tam jeszcze żadnych gier poza starociem takim
    > jak Warcraft III. Wszystko co zainstalowałem to legalne, oficjalne
    > programy - żadnych piratów, wielokrotnych install/deinstall itp...
    > Windows jest czyste a i tak komputer ledwie stęka.

    Przede wszystkim sprawdziłbym, w jakim trybie działa HDD i czy w BIOS-ie nie
    jest coś poprzestawiane. Bo ciężko mi uwierzyć, że nawet tak nieudany
    procesor nie jest w stanie udźwignąć gołego systemu operacyjnego, nawet
    jeśli to Vista. Do licha, 2 GiB na pokładzie i zegar ponad 3 GHz (nawet
    jeśli to Celeron) nie ma prawa mulić tak, jak to opisujesz. Zresztą, ten
    komputer kupiłeś przecież w 2007 roku, nie mów, że przez 2 lata się tak
    mordowałeś ;->

    > Starszy pecet w robocie ma prawdziwego pentium D (nie Celka)
    > i działa wyśmienicie przy tej samej ilości RAM.

    Czekaj, to ta sama podstawka? Zanim wkopiesz się w zakup procesora, zrób
    eksperyment i przełóż tego Pentium na chwilę do siebie, da Ci to odpowiedź
    czy rzeczywiście jest to wina tego Celerona.

    JoteR