  • 21. Data: 2009-08-26 10:33:09
    Temat: Re: O fotoszopie i polskiej tolerancji
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał
    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html

    > ja bym tam wstawił Papieża jakto na polski Rynek jest kierowane...
    > obok, żeby trafić do starszych pokoleń z przekazem to jeszcze Rydzyka :)

    Albo tak:
    http://wyborcza.pl/1,95793,6945408,Madonny__Najpiekn
    iejsze_wizerunki_Matki_Bozej.html
    : )

    adam

  • 22. Data: 2009-08-26 10:38:48
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    adam wrote:

    > Albo tak:
    > http://wyborcza.pl/1,95793,6945408,Madonny__Najpiekn
    iejsze_wizerunki_Matki_Bozej.html

    Ale faza...

  • 23. Data: 2009-08-26 10:52:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-26 09:48:49 +0200, "...::QRT::..." <n...@...mejla> said:

    > no i nie dziwota. Czarny człek nie jest i pewnie nie bedzie powszechnym
    > widokiem w naszym kraju. Wiec dlaczego niby ma wystepować w materiałach
    > promocyjnych wielu firm w ktorych tak naprawdę nikt czarny nie pracuje, ani
    > nie mają zadnego czarnego klienta?
    > Tylko dlatego ze jest na zdjeciach ze stocków z poprawnej ameryki?
    >
    > A sama tolerancja ma nic do tego tak naprawdę.

    Jest dokładnie jak piszesz. Co jakiś czas się zdarza wybielać jakiegoś
    murzyna na zdjęciach sztokowych albo przeszczepiać w jego miejsce
    białego - bo wciąż czarnoskórzy w Polsce to nędzny promil ludności.
    Kiedyś to samo było z azjatami, ale na nich od jakiegoś czasu jest
    większa tolerancja i są raczej zostawiani na zdjęciach.

    de Fresz

  • 24. Data: 2009-08-26 10:54:16
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-08-26 11:46:45 +0200, Waldek Godel <n...@o...info> said:

    > Ech.. ten facio to jedno, ciekawe, że nikt nie zauważył śmieszniejszej
    > rzeczy, jak na reklamę Microsoftu - przed tym gościem leży Macbook..

    Biały komputer nie równa się MacBook ;-)
    Zresztą raz że może biegać pod jakąś Winzgrozą, a dwa - jest przecież
    MacOffice i to całkiem nieźle działający ;-)

    de Fresz

  • 25. Data: 2009-08-26 10:54:20
    Od: bans <g...@o...pl>

    adam pisze:

    > Albo tak:
    > http://wyborcza.pl/1,95793,6945408,Madonny__Najpiekn
    iejsze_wizerunki_Matki_Bozej.html

    Autorami fotografii się nie chwalą, ale coś mi się wydaje, że Bujak w
    tym łapy maczał, to jego klimaty ;)

    --
    bans

  • 26. Data: 2009-08-26 10:54:44
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    jak taki wszędzie rasizm, to dlaczego wszystkie (prawie) aparaty są
    czarne????

    Mi by pasował - i to bardzo - ciemnozielony.

    Pozdrawiam
    Les

  • 27. Data: 2009-08-26 11:03:38
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant pisze:

    > I dzięki temu więcej ludzi usłyszy o pewnej mało znanej firmie :)
    > To że się zmienia rasę na rynki lokalne, to w sumie nic takiego, ale
    > sposób w jaki się to robi jest dość wesoły. Jak reklama z dinozaurami
    > któregoś tam office kiedyś.

    10 lat temu identyczna historia była z fordem. Były takie wielkie
    billboardy z napisem "cokolwiek robimy, robimy dla ciebie", które
    okazały się kopią amerykańskich, tylko z rozbielonymi Murzynami.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek/

  • 28. Data: 2009-08-26 11:51:20
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Les" napisał
    Witam,
    jak taki wszędzie rasizm, to dlaczego wszystkie (prawie) aparaty są
    czarne????

    Mi by pasował - i to bardzo - ciemnozielony.
    ---------------

    Czarne są profi.
    Bardziej.

    adam

  • 29. Data: 2009-08-26 12:05:06
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Witam,
    > jak taki wszędzie rasizm, to dlaczego wszystkie (prawie)
    > aparaty są czarne????
    >
    > Mi by pasował - i to bardzo - ciemnozielony.

    To sobie kup: http://gizmodo.com/5181809/ :P

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 30. Data: 2009-08-26 12:08:49

    Les wrote:
    > Witam,
    > jak taki wszędzie rasizm, to dlaczego wszystkie (prawie) aparaty są
    > czarne????

    A murzyni się śmieją z obiektywów Canona, że to kompleksy, białe i takie
    długie!

    wer