  • 31. Data: 2009-08-26 12:11:06
    Temat: Re: O fotoszopie i polskiej tolerancji
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Vituniu wrote:

    > To sobie kup: http://gizmodo.com/5181809/ :P

    Poleć jeszcze Leica Safari Edition ;)

    wer

  • 32. Data: 2009-08-26 12:18:52
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Mamya wydala serie swoich srednich formatow w kolorach bardziej niz
    popieprzonych, czerwien, bialy, zolty cos z zielonego tez bylo. Kup sobie :)

    Roger

  • 33. Data: 2009-08-26 12:21:30
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "bans" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    iejsze_wizerunki_Matki_Bozej.html

    > Autorami fotografii się nie chwalą, ale coś mi się wydaje, że Bujak w tym
    > łapy maczał, to jego klimaty ;)

    Wy sie smiejscie z Bujaka ale nawet nie zdajecie sobie
    pewnie sprawy jaka on kase na Papiezu i tych swietosciach
    pewnie zrobil. Tez bym mogl sie nieco skurwic i wydac nawet
    album o Rydzyku za taka kase:) oczywiscie pod pseudo jakims :)

    Roger

  • 34. Data: 2009-08-26 12:22:16
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Poleć jeszcze Leica Safari Edition ;)

    A patrz - zapomnialem. :)

    Swoja droga... z edycji, nazwijmy to, "specjalnych"
    podobal mi sie chyba tylko pomysl Olka z E-420 Komachi...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 35. Data: 2009-08-26 12:29:33
    Od: Michał Nitka <m...@g...com>

    On 26 Sie, 09:48, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
> [...]
    140,Microsoft_prze...

    > no i nie dziwota. Czarny człek nie jest i pewnie nie bedzie powszechnym
    > widokiem w naszym kraju.

    Człek z białą twarzą i brązowymi rękami też nie.

    --
    Michał

  • 36. Data: 2009-08-26 12:43:08
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > chyba klienci microsoftu to nie nacjonalisci pokroju ojca tadeusza tylko
    > raczej ludzie światowi, nowocześni...
    >
    >No i znow winne Radio Maryja, Ci to maja zasieg.
    >StaM
    >
    >P.S.ten kokos to juz nie troll, tylko grupowy blazen.

    rozumiem ze w domu słuchacie prawd ojca tadeusza? dlatego sie zatelepałeś?:)
    czy chcesz czy nie twój "ojciec" jest rasistą.. kilkanaście dni temu jeszce
    latał filmik jak to o czarnym duchownym mówił ze sie nie umył...
    i mimo ze jest największym polskim błaznem to znajdują sie bezmuzdzy
    neonaziści któzy go słuchają

  • 37. Data: 2009-08-26 12:44:50
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > No bo nie kupi, ale nie z powodu tego że murzyn jest czarny, tylko z tego
    > że u nas nie ma murzynów
    jak nie ma jak są.... sam widziałem niedawno jednego!

  • 38. Data: 2009-08-26 12:47:56
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Roger from Cracow" napisał
> [...]
    > pewnie zrobil. Tez bym mogl sie nieco skurwic i wydac nawet
    > album o Rydzyku za taka kase:) oczywiscie pod pseudo jakims :)

    Nie rozumiem dlaczego "skurwić" toż to najzwyklejsza praca.
    Chyba nawet Jaegerowi, Riefenstahl czy Chałdejowi tego nie zarzucano.

    Ale pomysł przedni, podejrzewam, że rynek byłby całkiem niezły i bylbyś
    dumny z wyczesania takiej kasy pod własnym nazwiskiem ; )

    adam

  • 39. Data: 2009-08-26 12:47:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Kokos" napisał
    > jak nie ma jak są.... sam widziałem niedawno jednego!

    W lustrze.
    Czarnuchu !

    adam

  • 40. Data: 2009-08-26 13:04:36
    Od: bans <g...@o...pl>

    Roger from Cracow pisze:

> [...]
    > pewnie zrobil. Tez bym mogl sie nieco skurwic i wydac nawet
    > album o Rydzyku za taka kase:) oczywiscie pod pseudo jakims :)

    Adam? To ty? ;)

    --
    bans