  • 11. Data: 2009-08-26 08:09:14
    Temat: Re: O fotoszopie i polskiej tolerancji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:h72n98$acn$1@news.wp.pl...
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,69651
    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html
    > Po rozeznaniu rynku marketing postanowił, że tak będzie lepiej :)

    Lepiej zmienic zdjecie, czy lepiej przeprosic ? :-)

    A moze najlepiej zmienic, doniesc i przeprosic - ogladalnosc
    wzrosnie :-)

    J.

  • 12. Data: 2009-08-26 08:21:40
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 10:07:40 +0200, Kokos napisał(a):

    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w wiadomości

    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html

    > to ze w polsce nia ma zbyt wielu czarnych to nie znacyz ze będzie czarny
    > przeszkadzla w reklamie...

    Zalezy do kogo ta reklama. Bo przeszkadzać może - choćby z tego powodu iż
    widać od razu ze taka reklama jest "odrealniona" albo importowana.
    Należało by raczej zadać pytanie dlaczego niby powien sie tam znaleźć?

    > w filmach oglada sie mase czarnych aktorów, w teledyskach też, polacy
    > kochają hip-hop... prezydentem naszego najukochańszego partnera
    > zagranicznego jest czarnoskóry człowiek... to niby czemu miałby
    > oprzeszkadzac murzyn w grafice w nagłówku na stronie microsoftu..?

    bo wbrew temu co piszesz teledyski oglada oraz kocha hip-hop nie tak znowu
    duża cześć społeczeństwa. I na dodatek nie ona chyba stanowi target
    microsoftu.

    --
    www.warszawski.info

  • 13. Data: 2009-08-26 08:37:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > A moze najlepiej zmienic, doniesc i przeprosic - ogladalnosc wzrosnie :-)

    I dzięki temu więcej ludzi usłyszy o pewnej mało znanej firmie :)
    To że się zmienia rasę na rynki lokalne, to w sumie nic takiego, ale
    sposób w jaki się to robi jest dość wesoły. Jak reklama z dinozaurami
    któregoś tam office kiedyś.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 14. Data: 2009-08-26 09:32:05
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    >
    > bo wbrew temu co piszesz teledyski oglada oraz kocha hip-hop nie tak znowu
    > duża cześć społeczeństwa. I na dodatek nie ona chyba stanowi target

    hip-hop to przykład, ogólnie polska i polacy sa zapatrzeni na jakby nie
    patrzeć czarnoskórą amerykę...
    powinien sie tam znaleźć moze dlatego zeby pokazać ze jest firmą światową?:)
    a nie tylko dla bialych;)
    powinien sie tam znaleźć bo tam był w oryginale, nie rozumiem po co to
    zmieniać...
    chyba klienci microsoftu to nie nacjonalisci pokroju ojca tadeusza tylko
    raczej ludzie światowi, nowocześni...

  • 15. Data: 2009-08-26 09:43:24
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kokos wrote:

    > wiesz, mam z tym do czynienia czasem... robie "w reklamie" i tez klienci nie
    > chcą mieć żadnych kolorwych, tylko rasa biała:)
    > Wydaje mi sie ze to właśnie bardziej wina "speców" od marketingu w polskich
    > firmach nie chcących pokazywac ludzi innego koloru skóry anizeli wina
    > nietolerancyjnego polskiego narodu. Myślą że jak polak zobaczy murzyna w
    > reklamie to nie kupi...

    No bo nie kupi, ale nie z powodu tego że murzyn jest czarny, tylko z tego że u
    nas nie ma murzynów i taka reklama jest irytująca. Jakby w reklamach występowali
    szejkowie czy pastorzy to też się wkurzy, bo widać reklamodawca ma go gdzieś i
    puszcza mu materiały profilowane dla kogoś innego.

  • 16. Data: 2009-08-26 09:44:48
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 26 Sie, 11:32, "Kokos" <k...@k...com> wrote:
    > Użytkownik "...::QRT::..." <n...@...mejla> napisał w
    wiadomościnews:8i0z13sa1zuu$.c7k7r1ops7db.dlg@40tude
    .net...

    > chyba klienci microsoftu to nie nacjonalisci pokroju ojca tadeusza tylko
    > raczej ludzie światowi, nowocześni...

    No i znow winne Radio Maryja, Ci to maja zasieg.
    StaM

    P.S.ten kokos to juz nie troll, tylko grupowy blazen.

  • 17. Data: 2009-08-26 09:46:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    tronie.html
    > Po rozeznaniu rynku marketing postanowił, że tak będzie lepiej :)

    Ech.. ten facio to jedno, ciekawe, że nikt nie zauważył śmieszniejszej
    rzeczy, jak na reklamę Microsoftu - przed tym gościem leży Macbook..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2009-08-26 09:54:22
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,69651
    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html
    > Po rozeznaniu rynku marketing postanowił, że tak będzie lepiej :)

    ja bym tam wstawił Papieża jakto na polski Rynek jest kierowane...
    obok, żeby trafić do starszych pokoleń z przekazem to jeszcze Rydzyka :)

    Roger

  • 19. Data: 2009-08-26 09:59:16
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Waldek Godel wrote:

> [...]
    >
    > Ech.. ten facio to jedno, ciekawe, że nikt nie zauważył śmieszniejszej
    > rzeczy, jak na reklamę Microsoftu - przed tym gościem leży Macbook..

    Albo MSI Wind.

  • 20. Data: 2009-08-26 10:11:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 11:59:16 +0200, Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Albo MSI Wind.

    W agencji reklamowej w USA?? Powiedz, że żartujesz....
    Aha - i mają już bezprzewodowe monitory Della.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel