  • 51. Data: 2009-08-27 07:12:47
    Temat: Re: O fotoszopie i polskiej tolerancji
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ...::QRT::... napisal:
    > mówiących o tolerancji nie rozumie różnicy miedzy tolerancją a akceptacją.

    Dodaj jeszcze, ze wiekszosc wrzeszczacych o koniecznosci TOLERANCJI zada
    tak naprawde AIFRMACJI poprzez nadawanie rozmaitych przywilejow, ot chocby
    feministki zadajace kwot procentowych na listach wyborczych.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 52. Data: 2009-08-27 09:54:58
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    de Fresz pisze:

    > Biały komputer nie równa się MacBook ;-)

    Ale to jest MacBook. Dokładnie poprzednia wersja Pro, tylko z
    wyretuszowanym japkiem. ;-)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 53. Data: 2009-08-27 10:27:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    wiadomości news:1u4ojxz1css6.dlg@lepper.institute.com...
    40,Microsoft_przeprasza_za_zmiane_rasy_na_polskiej_s
    tronie.html

    > Ech.. ten facio to jedno, ciekawe, że nikt nie zauważył
    > śmieszniejszej
    > rzeczy, jak na reklamę Microsoftu - przed tym gościem leży
    > Macbook..

    Microsoft podkresla ze obsluguja nawet czarnuchow z macbookami :-)

    J.

  • 54. Data: 2009-08-27 10:35:50
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 27 Sie, 12:27, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Microsoft podkresla ze obsluguja nawet czarnuchow z macbookami :-)

    > J.
    No i do czego prowadza takie idiotyczne flejmy. Obraza sie wszystkich
    i wszystko!
    StaM

  • 55. Data: 2009-08-27 10:39:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Aug 2009 03:35:50 -0700 (PDT), StaM napisał(a):

    > No i do czego prowadza takie idiotyczne flejmy. Obraza sie wszystkich
    > i wszystko!

    ee.. czekaj.. wszyscy tutaj są afropolakami uzywającymi produktów z
    ogryzkiem na obudowie??? Nawet ja? Czegoś nie wiedziałem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 56. Data: 2009-08-27 11:18:32
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Waldek Godel wrote:

    > ee.. czekaj.. wszyscy tutaj są afropolakami uzywającymi produktów z
    > ogryzkiem na obudowie??? Nawet ja? Czegoś nie wiedziałem?

    Jo meeen. Przecież Nikon to skrót od NIgga KONstruction.

    wer

  • 57. Data: 2009-08-27 12:28:01
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > W agencji reklamowej w USA?? Powiedz, że żartujesz....
    > Aha - i mają już bezprzewodowe monitory Della.

    a agencje reklamowe w USA sa idealne i nie dają dupy?:)
    jakiś czas temu była wpadka windowsa bo dali w grafice kolesia z laptopem..
    białym i zupełnie przypominającym maca

  • 58. Data: 2009-08-27 12:29:05
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > No i do czego prowadza takie idiotyczne flejmy. Obraza sie wszystkich
    > i wszystko!

    w którym miejscu ktos kogos obrazil? jak ktos mówi na ciebie bialas to sie
    obrazasz? tkai juz jest kolor skóry i nikt tego nie zmiein, sa czarmuchy,
    bialasy, zóltki czy chcesz czy nie

  • 59. Data: 2009-08-27 20:18:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-27 11:54:58 +0200, Mateusz Papiernik <m...@m...net> said:

    > Ale to jest MacBook. Dokładnie poprzednia wersja Pro, tylko z
    > wyretuszowanym japkiem. ;-)

    Nie, Pro nigdy nie były białe. Jak już, to zwykły MacBook. Ale ja tam
    przy tej wielkości zdjęcia nic za to sobie uciąć nie dam, a znam ten
    model dość dokładnie :-P

    de Fresz

  • 60. Data: 2009-08-28 09:31:39
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-27 12:27, J.F. pisze:

    > Microsoft podkresla ze obsluguja nawet czarnuchow z macbookami :-)

    ROTFL
    Wisisz mi 20 zł za piankę do czyszczenia monitora.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl