  • Data: 2011-10-05 15:13:16
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 07:20:19 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Czasami sa sytuacje, ze jakies zasady trzeba zlamac.

    niewątpliwie.

    > Bez nieposlusznych obywateli, ojczyzne dawno diabli by wzieli.

    no. Np targowice zawiązali tacy nieposłuszni obywatele :D
    Niposłuszeństwo nie oznacza iż automatycznie jest sie po dobrej stronie
    barykady. To taka uwaga natury ogólnej.

    > Bez takich jak ja, nie mialbys obecnie takiej wolnosci jaka czujesz ze
    > masz.

    A to co takiego zrobiłeś? Czytałeś ulotki i słuchałeś wolnej europy?

    > Zgadzasz sie, ale nie potrafisz przytaknac ze mam racje ani nawet
    > zamilczec, ale zjebac za to z czym sie zgadzasz, potrafisz.

    Niepodoba mi sie twój styl. Uważam iż twa osoba podtrzymuje stereotyp ze
    tak powiem "konserwatysty" jako oszłoma, fanatyka i na dodatek osoby często
    chamskiej. A na dodatek osoby do których piszesz i tak cię nie czytają a
    już na pewno nie biorą poważnie.

    > Wladaza moze ci pluc w pysk a ty udawaj, ze deszcz pada.
    > Ja tak nie potrafie.
    > Wiem, ze to moja wada i to nie jedyna, ale jestem uczciwszy od takich
    > jak ty.

    I na czym polega ta twoja uczciwość? Ze my siedzimy tutaj, zmagajac sie z
    rzeczywistością tego miejsca, płacąc tutaj podatki, zmieniając ten kraj tak
    jak potrafimy, podczas gdy Ty siedzisz za oceanem trolując na grupie?