    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: O curwa, ale kyrk!
    Date: Wed, 5 Oct 2011 07:20:19 -0700 (PDT)
    <ecn135r26kt8$.54oi6u20at3j.dlg@40tude.net>

    On Oct 5, 10:03 am, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:

    > zwr uwag i ja dyskutuje na temat jaki ze poruszy ino zwracam uwag na
    > niezasadno poruszania temat w politycznych na tej grupie.

    Czasami sa sytuacje, ze jakies zasady trzeba zlamac.
    Bez nieposlusznych obywateli, ojczyzne dawno diabli by wzieli.
    Bez takich jak ja, nie mialbys obecnie takiej wolnosci jaka czujesz ze
    masz.
    Fakt, ze (nieotake polske walczylismy" jak bolek.

    > wolny nie oznacza ze wolno wszystko. S zasadzy prawne, zasady ycia
    > spo ecznego, formalne i nieformalne normy zachowania, ect.
    > Jedna z takich zasad jest to i na grupie pl.rec.foto.* pisze sie o
    > fotografii a nie polityce czy dupie maryny.

    Zasady sa od tego, zeby je lamac.
    Potrafilem lamac zasady komunistycznego rezimu, to te ktura obowiazuja
    na grupie sa pryszczem, zwlaszcza, ze okolicznosci nakazuja dac glos.
    Oportunisci i przydupasy obecnego rezimu, moga tylko ujadac i jojczyc,
    ze sie zasad nie dotrzymuje.

    > moje pogl dy sa moj spraw i nawet jesli przypu cimy i sie z tob w jaki
    > kwestiach zgadzam to nie oznacza i akceptuje g oszenie takich pogl d w w
    > miejscach do tego nieprzeznaczonych. I tyle.

    Zgadzasz sie, ale nie potrafisz przytaknac ze mam racje ani nawet
    zamilczec, ale zjebac za to z czym sie zgadzasz, potrafisz.
    Wladaza moze ci pluc w pysk a ty udawaj, ze deszcz pada.
    Ja tak nie potrafie.
    Wiem, ze to moja wada i to nie jedyna, ale jestem uczciwszy od takich
    jak ty.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/