  • Data: 2011-10-05 13:35:33
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 5, 9:20 am, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Ci ko y w prze wiadczeniu, e si jest pobratymcem tych kurew.

    To z pewnoscia zalezy od poszczegolnego osobnika.
    Jesli chodzi o mnie, to przyznam sie, ze bylo mi najciezej zyc z tym
    przeswiadczeniem gdy znajdowalem sie wsrod tych kurew.
    Czlowiek to jednak taka istota, ze moze przyzwyczaic sie do nowego
    srodowiska i robi to tym szybciej, im bardziej to srodowisko jest
    przyjazne.
    BYdlo jednak nie ma takiej swiadomosci i potrafi zyc w swoim
    srodowisku, bez zastanawiania sie, ze gdzies moze byc lepiej.
    Zawsze w takich sytuacjach przypomina mi sie dowcip o rodzinie
    owsikow, ktora wybrala sie na spacer.
    Mlode owsiki jeszcze nie przyzwyczajone calkowicie do swojego
    srodowiska, bardzo zachwycaly sie zielenia traw i drzew, blekitem
    nieba, lazurem wody itd itp.
    Gdy ojciec zapowiedzial, ze czas na powrot do ich srodowiska, to jedno
    z mlodszych zapytalo - czemu musimy wracac do smierdzacej zasranej
    dupy?
    Na to ojciec - bo to jest nasza ojczyzna!.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/