  • Data: 2011-10-05 13:52:17
    Temat: Re: O curwa, ale kyrk!
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 5, 9:42 am, "...::QRT::..." <n...@...mejla> wrote:
    > Dnia Wed, 5 Oct 2011 05:02:13 -0700 (PDT), Zygmunt Dariusz napisa (a):

    > nie schlebiaj sobie. Dodanie do prywatnej i subiektywnej opinii politycznej
    > tekstu "Szykowac aparaty i uwieczniac te wydarzenia" nie czyni
    > automatycznie owych prywatnych i subiektywnych opinii politycznych tekstem
    > zwi zanym z tematyk tej grupy.
    >
    > Wiec pisze jeszcze raz - sa inne miejsca bardziej odpowiednie miejsca gdzie
    > mo na sobie por wnywa byd o do cywilizowanych ludzi czy co tam chcesz
    > robi .

    Wychodzi na to, ze ty jestes z tych, ktorzy "niechcom ale muszom", jak
    mawial wielki, wspanialy nasz prezydent.
    Trudno mi uwierzyc, ze jesli bys nie chcial brac w tej dyskusji
    udzialu, to nie napisalbys trzech postow.
    Uwazam, ze inni poza toba, tez sie nie zmuszaja ani nikt inny ich do
    tego nie zmusza - wszak wolny to ponoc kraj.
    Nie kaz mi brac pod uwage, ze zbyt trafnie pisze na poruszane tu
    tematy, a umysly takich jak ty, sa az tak zniewolone, ze nie
    dopuszczaja innychmysli niz te, ktore posiadacie w skutek wyprania
    mozgownic.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/