    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Date: Sun, 13 Oct 2013 23:32:26 +0200
    <l3ekhi$8g9$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnl5ltr7.pm2.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ale w takiej sytuacji, gdy interes źle idzie, nie wystarczy łóżka
    > poprzestawiać. Trzeba zmienić personel.

    Ale może czasem jednak wystarczy te łóżka poustawiać na miejscu i trzymać
    dziewczyny krócej, żeby choć minimalnie dbały o swój bajzel?
    Oczywiście, rozumiem, że czasem trzeba dokonać generalnego wykurwienia
    kurew, które robią burdel z burdelu, ale to już działania poważne, czy
    rzeczywiście w danej chwili aż takie potrzebne?
    A może tam jakoweś firmy podwykonawcze, co to na własny rachunek... i po
    prawdzie, ciotuchnę Tepsę mają w uziemieniu...? A ciocia Tepsa też ma ich w
    d^Huziemieniu? A w rezultazie - abonentów...
    Chrzanię, od kilku lat nie wiem, co to Tepsa, jedynie mi się SDI pozostało,
    oraz połamany zasilacz (nóżka się ujebła, temu zasilaczu, reszta jest). Swój
    numer "oddałem", domowy poprzez WLR Netia dotarł bez zmian do UPC i 202122
    gwizdało na nim 54333 (czy coś koło tego) bps. A za Tepsy max 45333.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.