  • Data: 2013-10-14 00:37:51
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Czekaj... może ich tak załatw - powiedz/skłam, że masz przez najbliższe
    > 2 lata lojalkę w tej drugiej firmie i jeśli skłonni są przejąć ją z
    > dobrodziejstwem inwentarza (i pozostałymi kosztami), to możesz zacząć
    > rozmowy.

    Nie, w tej firmie to tak nie działa. Oni potrafią zadzwonić dwa razy
    w ciągu jednego dnia z tym samym pytaniem "czy bym nie chciał". No
    jasne, że bym nie chciał. Po co tyle razy pytać, zwłaszcza, że dopiero
    co przedwczoraj słyszeli odpowiedź. Właśnie teraz, kilka tygodni temu,
    mieli taka fazę, że dzwonili ze sześć razy w ciągu kilku dni.

    Ja im zadaję inne pytanie -- czy jak przejdę nazad do nich, to mi
    w końcu oddadzą kasę, którą są mi winni. A są. I to nie małą. Dobrych
    kilka stów, a z odsetkami pewnie powyżej tysiąca. Mam na to solidne
    papiery. Tylko mi się nie chce po sądach latać, zwłaszcza, że to nie
    ja jestem przedsiębiorcą, więc przedawnienie jest dopiero po dziesięciu
    latach i mam czas (chyba że wsześniej z torbami pójdą). Po czymś takim
    zwykle się rozłączają. Raz mnie coś podkusiło i dla jaj zadzwoniłem
    do któregoś z krukowatych z propozycją odsprzedaży tych moich papierów
    dłuznych. Nie chcieli -- no jasne, co będa wspólnikowi pod górkę robić.

    --
    Jarek