  • Data: 2013-10-13 23:51:24
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnl5ltrt.pm2.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Dzwonią. Pierwszy raz zadzwonili jakiś miesiąc po zmianie. "Był pan naszym
    > abonentem, czy nie zechciałby pan znowu...". Nie chciałem. I nadal nie
    > chę,
    > choć minęło sześć lat.

    Czekaj... może ich tak załatw - powiedz/skłam, że masz przez najbliższe 2
    lata lojalkę w tej drugiej firmie i jeśli skłonni są przejąć ją z
    dobrodziejstwem inwentarza (i pozostałymi kosztami), to możesz zacząć
    rozmowy. Już nie pamiętam skąd, jakaś firma chciała zaproponować "zajebiste
    ceny połączeń", owszem, chętnie, ale mam lojalkę przez najbliższe dwa lata
    (czy ile tego było)... Pani spieprzała szybciej, niż biegiem ze sraczką do
    kibla... I już mnie nie molestowano... Ostatnio wprawdzie znów ktoś dzwoni,
    ale sprzedam im taki sam kawałek (co ważne, zgodny z prawdą, ale skłonny
    byłbym skłamać) to też się spodziewam przez najbliższe dwa lata mieć
    spokój...
    Raz na dwa lata można sobie pozwolić na małą gierkę...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.