  • Data: 2013-10-13 18:53:40
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan A.L napisał:

    > Tak. Najpierw sie placi a potem reklamuje. WSZEDZIE. Bo inaczej od
    > razu sie lokuje na straconej pozycji

    Sam pamiętam, jak o takich rzeczach pisano u nas w gazetach w latach
    siedemdziesiątych. Jak to w bezduszny sposób w Ameryce od ludzi żądają
    zapłaczenia 0,00 dolarów i straszą ich czym mogą. Wyjaśniano, że winne
    temu są komputery, a u nas takie rzeczy są nie do pomyślenia, bowiem
    komputerów nie mamy, wszystkim zajmują się Ludzcy Urzędnicy.

    No i doczekaliśmy się. Po trzydziestu latach -- tyle mamy zapóźnienia.
    Tyle że u nas winne są nie komputery, a urzędnicy-idioci.

    Jarek

    --
    Nie pękaj koleś, nie łam sie przecie
    To o nas wczoraj stało w gazecie