  • Data: 2013-10-13 21:40:39
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > Kiedyś miałem dług wobec Tepsy, przyznaję, nie ukrywam. Fiuty z Ultimo
    > dzwonili nawet do mojej macochy, która mieszka zupełnie gdzie indziej,
    > niż ja i która miała z moim długiem tyle, co pies z kompasem (i też
    > niekoniecznie chciałem, by ktokolwiek z mojej rodziny dowiedział się o nim),
    > której nazwisko znaleźli w książce telefonicznej, w zasadzie mogłem ich
    > ścignąć o złamanie tajemnicy, ochrony danych osobowych... ale nie chciało
    > mi się z nimi gnieść bałwanków z gówna, bo nie chciałem śmierdzieć Ultimo,
    > wolałbym śmierdzieć gównem... Spłaciłem całkowicie dług, bez "pomocy" tej
> [...]

    Chyba oni wszyscy jednacy. Wiem, jak potrafią zachowywać się w stosunku
    do osób, które nic nikomu winne nie są. Wyobrażam sobie, jacy mogą być
    wobec osób, które mają jakiś dług.

    Jarek

    PS
    Właśnie gdzieś tydzień temu jakaś swołocz przyczepiła się do mojej teściowej.
    Chcą, żeby im zapłacić 4,95 zł. W tej sprawie przysłali "wezwanie do zapłaty
    nr 2" (pierwszego chyba zapomnieli wysłać) i straszą sądami, kosztami,
    wpisami do rejestró dłużników itp. "Vratislavia Lex, Kancelaria Prawna
    Woźnica i Wspólnicy Sp. K." -- słyszał ktoś wcześniej o tych mendach?
    Jak się od Mamusi nie odtentegują, to ich tak pogonię, że im wszystkie
    koła od furmanki poodpadają.