  • Data: 2013-10-13 19:16:29
    Temat: Re: Numery w Warszawie 22 9 xxx
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k53q1vbb7owc.t2w0vzvnugsl.dlg@40tude.net...

    > No wiesz, najpierw ja sie usmiechnalem pod nosem, potem oni sami
    > wpadli ze chyba nie maja nic do roboty,

    Czyli nie tacy głupi, widać nie pierwszyzna dla nich :))

    > potem podpisalismy protokol :-)

    To dla mnie jasne i zrozumiałe, stwierdza się, że... Tylko po pipę ta cała
    zbędna reszta?

    > Nie, to ich przerastalo. Ja zglaszalem, oni przyjmowali, a kolejna

    Czemu ja się nie dziwię?

    > faktura znow zawierala, az w koncu chyba mnie przekierowali na
    > reklamacje, tam sprawe zalatwili ... i przyslali 18 faktur
    > korygujacych. w 18 osobnych kopertach.
    > Ale po zastanowieniu ... tak ma byc. Maja automatyczna drukarnie,
    > sama pakuje w koperty i nikt nie bedzie drukowal osobno, zbieral i
    > pakowal.

    Policzyłbym, ile kosztowała ich poczta, ile zwrot powinności... BTW. Jak się
    spóźnić z zapłatą, to Tepsa OIDP, żądała odsetek, czemu równie chętnie ich
    nie zwraca w podobnej sytuacji? Ale nic to. Tylko, że przez ten cały burdel,
    poszły koszty, zamiast choćby na premię dla pana Mietka, który zamiata
    biura, to na zbędną sieczkę. 36 zyla zwrotu. Nie pamiętam, ile taki list
    posztuje per sztuka... To nawet lekarz, pisząc mi receptę, pisze więcej
    leków, a nie każdy świstek na osobny specyfik... Lekarz ręcznie (choć coraz
    częściej na drukarce laserowej) potrafi, a Tepsa nie, bo kupiła dupowaty
    program, co nie potrafi wykryć takiej sytuacji i pomnaża niepotrzebnie
    koszty?

    Twoje milczenie wiele mi mówi :) Pewnie by musieli zamknąć przybytek :P
    Zostawmy burdelmamuśkę, niech dba o swoje kobitki, tam większy jest
    porządek, niż w Tepsie...

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.