    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy telefon
    Date: Sat, 30 Oct 2010 20:18:53 +0100

    Dnia Sat, 30 Oct 2010 21:05:04 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Po pierwsze, nie wiem, czy iść dalej w stronę Symbiana, czy nawrócić się
    > na inny system. Windows Mobile na pewno odpada, bo palmofon to dla mnie
    > świnka morska - ani świnka ani morska. Myślałem nad Androidem, czy są
    > jeszcze jakieś realne alternatywy? Kluczową cechą systemu komórki jest dla

    Android to dokładnie taki sam palmofon jak Windows Mobile, więc - zgodnie z
    twoją nomenklaturą - na pewno odpada.

    > mnie jego otwartość - to znaczy szeroka możliwość personalizacji i
    > wprowadzania zmian, a także szeroki wybór dodatkowego [w szczególności
    > również darmowego] oprogramowania (m.in dlatego też odpadł w przebiegach
    > iPhone oraz sprzęt z Windows Phone 7 na pokładzie).

    skąd te radykalne stwierdzenia, drogi Watsonie? Z Bravo Girl?

    > alternatyw - na przykład ostatnio do czołówki producentów smartphone'ów
    > dołączył HTC, którego oferta jest również dosyć ciekawa.

    No nie przesadzajmy, drogi Watsonie, no jakby nie patrzeć, to rok 2002
    ciężko zakwalifikować na "ostatnio", chyba, że kilka lat spędziłeś w jakimś
    dziwnym miejscu..

    > podjęcia jakiejś akcji - bez wychodzenia z ekranu głównego itd.). Jeśli
    > chodzi o must-have to na pewno będzie odtwarzacz muzyki, ale chyba nie ma
    > już na rynku telefonu bez takiej funkcjonalności. Nie obejdę się też bez
    > łącza Bluetooth. Do shall-have wrzuciłbym radio, GPS i WLan. Do might-have
    > zaliczyłbym wszelkie wodotryski, na przykład akcelerometr.
    >
    > Jaki telefon - spełniający powyższe warunki - zaproponowalibyście?

    Wykaz warunków powyżej zdecydowanie wskazuje, że wcale nie szukasz
    telefonu. Niemniej pytasz o telefon, to jakaś nowa gra online?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel