  • Data: 2010-11-01 16:18:23
    Temat: Re: Nowy telefon
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl> napisał

    > Niebawem będzie mi się kończyła umowa u operatora, co zaowocuje

    Hmm... Czyli jesteś skazany na zakup telefonu z aktualnej oferty
    operatora [?]

    Trochę kiepsko, bo ja bym Ci proponował E71 z oprogramowaniem w wersji
    niższej niż 500.x (trochę przymula) ale może gdzieś, w którymś
    salonie... Albo przedłuż umowę w opcji bez telefonu a kup aparat we
    własnym zakresie - oszczędności zależą od operatora.

    Co do Androida to... Używam. Świadomie używam Androida na SGS. Ale E71
    się nie pozbywam, bo pomimo niezrozumienia polityki firmy Nokia należy
    przyznać, że E71 to udany aparat. Ewentualnie powrócę do E63, z
    którego byłem baaardzo zadowolony.

    BTW - wybierając E71 trafisz w gust Waldka ;)))

    Maciek.