  • Data: 2012-11-03 13:31:11
    Temat: Re: Nowy net w Plusie
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    dizel <x...@x...xx> wrote:

    > Chyba po polsku nie rozumiesz. Nie kompresuje ale na niektórych
    > kartach jest dalej kompresja, nie wiadomo dlaczego na jednych jest a
    > na innych nie. Po angielsku mam to napisać?

    Chyba faktycznie nie rozumiem... albo Ty niewyraźnie piszesz - jedno z
    dwojga :)

    Sugerujesz że to czy Orange kompresuje czy nie zależy od konkretnego SIMa?
    Nie od tego jakiego APNa masz ustawionego w telefonie/modemie?
    Ok, jak zatem sprawdzić czy na moim SIMie jest kompresja? Jak kupujec
    starter wiedzieć że ma/nie ma kompresji? Chciałbym kupic takiego bez
    kompresji :)

    > To że u ciebie jest kompresja na karcie Orange to nie znaczy że mają
    > ją wszyscy. Może telefon zmień :)

    I znowu jesteś nielogiczny - piszesz wyżej, że ta kompresja zależy od karty
    a tu sugerujesz wymianę telefonu a nie karty... Co mi da inny telefon skoro
    włożę do niego tą samą kartę? :)