  • Data: 2012-11-03 17:28:08
    Temat: Re: Nowy net w Plusie
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-11-02, o godz. 21:49:03
    UnclePete <p...@i...waw.pl> napisał(a):

    > Co dokładnie nie działa? Bo mam od dwóch lat i wszystko chodzi.
    > Kompresowane są tylko obrazki.

    Oprócz kompresji obrazków swego czasu (nie wiem jak teraz) doklejali
    do pobieranych stron HTML kod javascript, który pozwalał ściągnąć
    obrazki oryginalne po wciśnięciu jakiejś kombinacji klawiszy. A że
    doklejanie nie było idealne, to zdarzało się że pewne strony
    przestawały działać.

    Parę miesięcy temu spotkałem się z niemożnością przeprowadzenia
    aktywacji przez OFnK pewnego programu firmy YDP. Po wpuszczeniu ruchu
    w tunel SSH aktywacja przeszła. Wiadomo, przynajmniej częściowo wina
    po stronie YDP, ale najwyraźniej Orange robi coś więcej niż tylko
    kompresja obrazków.

    --
    Jacek Midura