  • Data: 2013-07-27 14:46:00
    Temat: Re: Nowy laptop bez systemu a Linux
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja wiem, że Cię to bardzo boli, ale rozpaczliwymi krzykami tego nie
    > zmienisz.
    widzisz... tu jest grupa pewnych ludzi, którzy zajmują się komputerami.
    ZAJMUJĄ się. dla nich znalezienie sterowników, zainstalowanie ich,
    postawienie windowsa - to pestka. ale jak byś wziął człowieka
    nieobeznanego ze sprzętem i kazał wg instrukcji na ekranie postawić
    linuksa i windowsa - jaki będzie efekt? Może inaczej, ile czasu zajmie
    przeczytanie wszystkich EULA? Nie krzycze, nie rozpaczam, nie "lobbuje"
    za linuksem. Facet zadał pytanie, dostał odpowiedź. Tak, każdy może
    wstawić swoje 3 grosze, ale to nie ja pisze ze "postawiłem winde, nie
    działa". To właśnie "windziarze" przyznają się że czegoś tam w linuksie
    nie potrafią ( i wolno im) WIĘC LINUKS to syf, a to już conajmniej
    zaczepka.

    > Jak wynika z wątku, użytkownicy mają problem w stawianiu zupełnie innego
    > systemu ;->
    jak juz napisałem - ich problem. łatwiej jest w linuksie dokopać się do
    oznaczeń nieznanego sprzętu niż w windosie.

    > Z całym szacunkiem - chędożenie kotka. Windows od czasu XP SP2
    > postawiony na *sprawnym* sprzęcie jest stabilny jak skała i dość
    > idiotoodporny.
    każdy system tak ma. tylko że sam windows nigdzie nie działa. Zawsze
    będzie wymagał dodatkowego softu, softu od różnych producentów. Bedzie
    dogrywanych pincet programów - większość z emula, kazy czy co tam teraz
    jest na topie. Wiem, tu się tylko obrabia RAWy z aparatu, kilka
    programów diagnostycznych do BMW i VW i jakieś CADy. ale świat tak nie
    wygląda. Komputer PC jest swoistą konsolą do gier, z najsłabszym
    zasilaczem, najtańszą wydajną kartą graficzną, i crakowanym winodwsem i
    gra na wirtualnym napędzie CD. JAk to ma działać stabilnie jeśli pińcet
    programów zapisuje co chce gdzie chce? A użytkownik jescze ma 2
    antywirusy, odkurzacz i 3 system boostery? >

    > A Windows zainstaluje sobie każdy gamoń, któremu uda się umieścić płytkę
    > w napędzie bez uszkodzenia tegoż ;->
    tak, ale potem jest to komputer zobmie.

    > To dokumenty w pedeefie są edytowalne? Serio?
    mało kto pisze dokument w open office, potem PRZENOSI go aby edytować w
    MS wordzie. Wiem, że Ty byś tak robił gdybyś musiał, ale jakbyś zapytał
    swoich pracowników ( sekretarki dla których 2 strony to wyczyn) czy chcą
    premie w wysokości ceny MS office czy ms ofice na 3 lata na komputer co
    odpowiedzą? Wiem, jak Ty zapytasz to odpowiedzą że nie wiedzą o co chodzi.

    > Dla przypomnienia - to jest grupa *dyskusyjna* i każdy ma prawo tu się
    > wypowiedzieć,
    tylko dla czego na pytanie o sterowniki do linuksa za 12 listów
    dostajemy informacje że linuks się do niczego nie nadaje?
    na każdej innej grupie za takie podjeście byłyby kopy
    ToMasz